Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei

Jeg er hele tiden i utvikling innefor det åndelige, men føler selv jeg har kommet til et punkt med blokkeringer i kroppen som en kneik jeg må over. Har aldri vært med på fjernhealing før, og har lyst til å se hvordan dette fungerer. Dersom det er noen som har lyst til å forsøke å hjelpe meg på vei over kneika, og eventuelt løse opp tunge energier så hadde jeg vært takknemmelig. Det er sikkert flere her som har større plager enn meg og håper disse prioriteres først.

med vennlig hilsen

pettaks
GjenopprettetMedlem
Hei!

Hm, du fikk aldri noen svar på spørsmålet ditt du.

Jeg vet ikke sikkert - jeg er nybegynner - men kanskje du skulle lest litt om chakraer?
Det handler jo om å åpne energibaner, energisenter og lignende etter hva jeg har forstått.

Det er mye folk med peiling her inne, jeg håper du får svar på det du lurer på.

-Ole Morten
GjenopprettetMedlem
Ja, føler selv jeg har problemer med å fokusere og åpne chakraene mine. Jeg har klart mye rart når jeg er full, men det er en annen historie..
GjenopprettetMedlem
Hvis problemet er å fokusere på hvert enkelt chakra i de øvelsene du har brukt, ville jeg prøvd noen helt enkle pusteøvelser uten forkusering på chakraene.
Pusten ligger jo til grunn for det vi kaller liv, og vil ved riktig teknikk hjelpe deg å åpne chakraene etterhvert.
Riktig teknikk kan være veldig individuelt tror jeg. Der kan du prøve deg fram med forskjellige teknikker, du finner nok noe som passer deg etterhvert.

Personlig har jeg drevet med en chakrafokusering med mantra, noe jeg gikk bort ifra da jeg fant det ubehagelig.
Jeg har da forstatt med rolig pust, med beina i kors og follede hender. noen lærer bort rolig pust med både åpen og lukket munn, sittestilling er og individuelt, da man tar det man finner behagelig.
Jeg vet at det er ekstra vanskelig å sitte stille uten mantra, men jeg syntes det er verdt det! Da jeg fortsatt har mèn etter tidligere teknikk.

Mvh jimango