GjenopprettetMedlem
"Kira":
Du har vært i mine tanker,Cenobit og med meg på reise.
Håper det går bra med deg nå og at vi treffes i lavvoen på Kvernmo!
Har ordna mæ skyss, så vi treffes på kvernmo
Ting skjer - i går blei æ plutselig uten nett - og da var det ikkje lengere noe som "forstyrret" meg

Kl.06.15 i dag tidlig var forberedelsene til Ansvarsgruppemøtet i morgen Tirsdag Kl. 13.00 klar i form av en powerpoint presentasjon med de rette ordene/bildene.
Nå skal det offenlige
tømmes helt for falske unnskyldninger for ikke å ta i bruk Nettbasert Individuell Plan.
På forhånd takk
"The fool"
SEO Crawler
La oss ta en ny runde på den her!
For Ceno og hans mor.

GjenopprettetMedlem
Takk
Ikke alltid like lett å være åpen eller vågal....
Crazy nok så blir sonen et slags pustehull for meg, en motvekt til all den tunge energien som omgir meg fysisk og jeg oppnår totalt sett en slags merkelig balanse (som en utrent akrobat på slakk line svaier jeg i mellom ytterpunktene).
PS: Lyrikken er fra min mors enorme samling...
Vi elsker ikke mennesker
fordi de er vakre,
men vi synes de er vakre
fordi vi elsker dem.
(forfatter er ukjent for meg)
GjenopprettetMedlem
Dette sies å være et
russisk ordtak:
http://www.webland.no/Sitater/search.as ... e+er+vakre
Teksten brukes bl.a. på
russekort, og dette er virkelig ikke det verste man kan finne der (snarere tvert i mot...):
http://www.russ.no/russ/artikkel/9/
Synd at inngangen til ulvehiet mitt for tiden er sperret av et bokskred. Der inne har jeg en 7-8 bøker med russiske ordtak, så jeg får huske på å sjekke dette når jeg nærmere sommeren har tenkt å foreta en arkeografisk utgraving.
Hilsen Librologisk Poliklinikk.
Anonymous
Ceno, jeg sender deg varme tanker og ber om lys for deg.

GjenopprettetMedlem
"Passopp":
Dette sies å være et russisk ordtak:
Synd at inngangen til ulvehiet mitt for tiden er sperret av et bokskred. Der inne har jeg en 7-8 bøker med russiske ordtak, så jeg får huske på å sjekke dette når jeg nærmere sommeren har tenkt å foreta en arkeografisk utgraving.
Hilsen Librologisk Poliklinikk.
Æ e ikkje så søkkanes bevandra i russisk, men æ huske ei setning som to russiske jentunger lærte meg for noen år siden - vet ikkje korsjen det skrives men uttalen er ikkje så aller verst. Russere som jeg har snakket med slår i alle fall rett over til engelsk, når jeg sier; jeg forstår ingenting (på russisk)
Det var nå bra du ikke var inne i hiet da raset gikk

Takk for linkene

(by the way - Æ fikk en herlig assosiasjon til tegneseriefiguren Viggo) takk igjen
Dagen etter at min mor kom ut fra sykehuset for noen uker siden, fikk hun besøk av en journalist.
Legger ut artikkelen som er sakset fra siste utgave av pingvinen.