Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg har en bønn til dere her inne om å sende healing til ei venninne av meg. Hun har slitt noen år med MS, men har holdt seg på beina tross alt. Kjempet seg ut av rullestolen og går nå på sine egne føtter uten krykker eller noe. Det som har skjedd er at to av hennes nære familie har stresset henne så voldsomt opp, og i hennes munn eksisterer ikke ordet nei. Hun sitter her nå og opplever at føttene holder på å visne bort. Denne venninna har vært som en søster for meg siden jeg traff henne for 16 år siden, og hun har virkelig ikke fortjent å slite slik etter alt hun har gjort for meg og andre. Så hvis noen her inne vil sende healing til Synnøve, er jeg veldig takknemmelig. :wub:

Varme tanker fra Laila :wub:
Anonymous
healing sedes din veninne
ha ei fin helg
  :eusa_pray:
GjenopprettetMedlem
Hei..

Blir med å sender til din vennine. Gjør det i natt, fordi den som får healing kan bli veldig trøtt etterpå. Skal reise til et kurs nå.

Det var godt å se at siuasjonen du er oppi, er på vei oppover.

klem, fra fargerik
Anonymous
Healing er på vei
Alt godt, til dere begge.

Gro
GjenopprettetMedlem
Takker for all hjelp her. Som dere sikkert skjønner er dette venninna som jeg har bodd med den siste uka, hun er som ei søster for meg, og jeg er veldig glad i henne.  :wub: Ga henne healing i over en time i natt, og hun ble noe bedre. Det vil si, hun fikk tilbake fargen på tærne og det begynte å krible i føttene. Hun er veldig glad for at folk stiller opp, skulle takke så mye for hjelpen.

GjenopprettetMedlem
Varme tanker er sendt til dere begge  :wub:

Ha en fin helg  :)
GjenopprettetMedlem
Vil rette en stor takk til alle sammen her inne som har vært med på å sende healing, min venninne opplyser nå at føttene hennes er helt OK. Hun skal på sykehuset i dag og skjekke, så får vi se om hun har hatt et tilbakefall med MS-en. Om det har vært et tilbakefall, så er det i alle fall stanset nå slik at det ikke går videre i denne omgangen. Og det er bra.  :eusa_pray: Jeg vil også rette en stor takk til dere som har sendt healing til oss begge. Selv merker jeg at jeg ikke er så sliten som jeg normalt skulle ha vært med det kjøret som har vært her i det siste. Vi har ikke sovet mye den uka som har gått, for å si det sånn, men det blir vel bedre etter hvert tenker jeg.

Tusen takk alle sammen, dere er bare fantastiske :wub:

GjenopprettetMedlem
:wub: :eusa_pray: :wub:
GjenopprettetMedlem
Så har venninna mi kommet hjem etter undersøkelse på sykehuset. Det viste seg at prøvene hennes var kjempefine, for ikke nok med at MS-en hadde stabilisert seg, men de gamle skadene som tidligere vistes på MR-bildene var redusert betraktelig. Det er noe som i legenes hode ikke skal gå ann... De lurte fælt på hva hun gjorde for å ha en sånn utvikling som hun hadde.

Det som var borti henne natt til lørdag var ikke en forverring av MS-en, men en beskjed fra kroppen om at hvis hun ikke tok det med ro og stresset ned, kunne det komme et attakk. Så det som er viktig er å unngå stress. Kjekt å slå av mobilen innimellom, slik at broren og svigerinnen ikke maser på henne hele tiden. Hvis ikke kommer det meldinger og telefoner fra dem flere ganger i timen. Hvor er du nå, hva gjør du på, kommer du, har du ikke gjort det ennå... Alle og enhver kan bli stesset av det der. Jeg vet bare med meg selv at hvis det hadde vært meg de holdt på slik med så hadde jeg satt ned foten for lenge siden, for ingen skal holde på slik med noen annen. Så jeg synes ikke det er noe rart at det kom en reaksjon fra henne.

Takker fortsatt for all hjelp hun har fått her inne, hun er etter det jeg kan bedømme ikke på langt nær så stresset nå, og føttene fungerer. Jeg og hun måtte kjøre til sykehuset i dag, en tur som tar 1,5 time hver vei, og vi kjørte hver vår vei. Det hadde hun ikke klart hvis det ikke hadde vært for all healingen hun har fått. :wub: