Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
GjenopprettetMedlem
--
Anonymous
"Kokopelli":

men, NÅR BLEI MINE MEDISINSKE PROBLEMER TIL SPRINGBRETT FOR VILL FLØRT, hahhahaha!

Uff ja. Beklager, jeg skal slutte å sikle med engang! Kan riktignok ikke ta ansvar for hva den BRUNE musa brygger i hop nede i tråden her, men jeg har ihvertfall tørket bort sikelet og tenkte som en unnskyldning å bidra med følgende opplysninger som ER MENT Å VÆRE SERIØST:

Jeg har - i omtrent et halvt års tid- følt et lett trykk på pannen. Trykket - eller kanskje heller en form for prikking - er sirkelformet og lokalisert på det chakrastedet som også kalles det tredje øyet. Trykket oppleves imidlertid ikke ubehagelig, bare litt underlig. Det er veldig konkret og flytter seg ikke. Jeg har lurt på hva det er, men det har vært for sært til at jeg har ville spurt noen om det.
GjenopprettetMedlem
Jeg skal ikke begi meg ut på dine trykkproblemer kokopelli....hehehe....  :-X De vet jeg ikke hva kan være.

Men NNy....det du nevner, har jeg vært med om. Et spørsmål bare...har du dette halvåret¨vært mer bevisst på drømmer eller reiser? Føler du at du ser mer eller klarere?

Jeg hadde min periode for en del mnd siden. Både drømmer og reiser kom rasende på meg. Jeg så mer og klarere. Og jeg gikk nesten konstant med denne trykk og prikking følelsen midt i panna, rett over *det tredje chakraet* Om nattan jobbet det enda mer. Det var nesten vemmlig, hehe. Jeg gikk ofte å gned meg i panna, for som å massere det vekk. Nå kjenner jeg ikke dette lengre, for jeg havnet jo i en laaaang pause, å drømmer og reiser ble sjeldnere og sjeldnere. Håper jeg får kickstartet det igjen...snart... :innocent2:
GjenopprettetMedlem
Hei, dette var spennende, for dette har jeg også opplevd.
Under meditasjon, der jeg (hmmm... hvordan forklare dette...) søkte svar og veiledning, gjennom kontakt med en spesiell ånd jeg hadde oppnådd kontakt med. Hver gang jeg prøvde å jobbe videre med denne kontakten måtte jeg gi opp fordi presset mellom øynene ble for stort og ubehagelig. Det kunne gå dager og uker mellom hver gang jeg prøvde, og jeg opplevde aldri noe ubehag ellers.

.... Er dette virkelig vanlig? Så moro å høre at flere har opplevd det.
.... Noen flere tanker rundt dette? For jeg forstår på en måte ikke hva det er jeg skulle ha jobbet med.

Kokopelli, krysser fingrene for at du slipper skalleborring og gørrsuging...
GjenopprettetMedlem
Bare en teori herfra..... :)

Måtte noen rette meg om jeg tar feil.... :P

Jeg tror at ved aktivt drømme eller meditasjons-tilstand, så kan det føre til en smule aktivisering av chakraet *det tredje øyet*....Men som sagt bare en teori.... :biggrin:
Anonymous
haha dere er nå en morsom gjeng  :lol:
GjenopprettetMedlem
"Fønix":

haha dere er nå en morsom gjeng  :lol:

Ja....no anna sku tatt sæ ut....hihihi... :innocent2:
Anonymous
Nå snakker vi! Det mer dette jeg snakker om tror jeg. Jeg skal uansett oppsøke lege men det er mulig det er no ajna chakra tingtang etter jeg dreiv mye med yoga en periode.
GjenopprettetMedlem
"brukernavn":

vi skogsmus er ikke så redde av oss faktisk, for vi vet hvor vi skal gjemme oss når noe er farlig.

Hvor gjemmer du deg når katta kommer? Denne følger musa, hva du enn gjør med den!:

http://live.lilricecakeboy.com/Flash/in ... 0mouse.swf

Det var morokattbiten. Her noen katter fra det virkelige liv;
http://www.alleycatphotos.com/