Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Kan noen være så snill å heale meg litt.
jeg drakk for mye igår og nervene er på høykant

tusen takk
Anonymous
Sender deg gode tanker med bønn om hjelp. :wub:
Anonymous
tusen takk
Anonymous
Jeg ga en gang healing til en person som hadde
vært på apestadiet natta før.
Jeg visste ikke om dette, og det som skjedde var at vedkommende ble sprekksjuk, spydde som bare det, begynte å skjelve og kaldsvette og var sengeliggende et par timer etterpå.
Etter dette, gir jeg helst ikke healing til folk som er fyllesyke eller er påvirket av alkohol.
Jeg var selv ganske tung i hodet her først på dagen. 2 paracet og bøttevis med vann...go som ny.

Go bedring! :icon_biggrin:
Sensis [Crawler]
Jeg bruker A L D R I healingkraften på noe slikt som dette. Du må heller tåle følgene av drikkingen.

ailo
Anonymous
klar tale Ailo, du kan godt slette innlegget. jeg får sitte igjennom dette uten noen form for healing.
GjenopprettetMedlem
--
Anonymous
o ja, jeg er bedre nå men dødsangsten har ridd meg som ei mare i dag. Nå skal jeg hoppe ut i alkoholintet for godt. :) når jeg ser på denne tråden nå så er jeg litt flau over at jeg spurte om healing for dette.
GjenopprettetMedlem
"Kokopelli":

o ja, jeg er bedre nå men dødsangsten har ridd meg som ei mare i dag. Nå skal jeg hoppe ut i alkoholintet for godt. :) når jeg ser på denne tråden nå så er jeg litt flau over at jeg spurte om healing for dette.

Vel.. alt kan vel heales, men noen ting må en heale selv  :P
Anonymous
Det kom jo noe godt ut av dette, uansett. Klok av skade passer vel i denne sammenhengen.
Jeg er glad du har ridd av angsten og er like hel.  :) ;D

I angst marerittet har man ikke klart perspektiv. Selv fikk jeg ambulansen å hente meg en gang... :P
Litt flaut å tenke på i etterkant, men men. Det er vel bare riktig å be om hjelp når man føler for det.
Anonymous
Kokopelli så mellingen din noen dager for sent jeg er for å sende healing til de som spør jeg ser ingen grunn til å ikke hjelpe selv om det er selvforskyldt jeg vet hvordan  det er å ha nærver tåler ikke sukker selv er klar over det men det hender jeg spiser ei kake det for jeg svi for dagen etter vi er bare mennesker for meg er det ingen skam å spørre mine venner om hjelp håper det ikke er regler her for hva man kan spørre om klem Bast