Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
I forrige uke kom min sønn hjem og fortalte at ei jente i 9. klassen hadde fått en appelsinstor svulst mellom hjertet og lungene. De tør ikke operere henne, da hun visstnok ikke kommer til å overleve operasjonen. Hun ligger på St Olav sykehus i Trondheim, men hun er fra Soknedal; ca 7 mil sør for Trondheim.
Jenta heter Kjersti Garli Troøien, og hun blir konfirmant i år. Fødselsdato på henne vet jeg dessverre ikke. Hun mista mora si for noen år siden i kreft, så dette er veldig tragisk.
Tenkte jeg skulle be om dere her inne på sonen kunne fjernheale henne, fordi jeg vet at hvertfall hennes mormor selv bruker alternativ behandling. Dessverre kan jeg ikke oppdatere dere om hvordan det går med henne, annet enn hva jeg selv får høre fra min sønn.
På forhånd takk for hjelpa på Kjersti sine vegne!

Anonymous
Takk skal du ha brukernavn. Håper svulsten løser seg opp og forsvinner ute i det store intet

GjenopprettetMedlem
Håper hun kommer godt ut av dette..

håpfulle tanker sendes fra meg

Anonymous
Englemor
sender masse kjærlighet til kjersti må sykdommen slippe taket å bli borte, må undrer skje