Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Mormor er vælas beste mormor...hun har alltid vært der for meg, å den eneste i familien som har oppmuntret meg i å tørre finne min vei inn i det åndelige. Hun er den jeg kan prate med alt om. Hun betyr enormt mye for meg.

I disse dager sliter hun med en stor struma på venstre side av halsen. Den begynner å bli plagsom og vond. Opperere den bort har de ikke tatt sjansen på. Å hun er litt redd nå, for at den skal utvikle seg mer, da går det nemlig riktig så galt med henne. Spurte henne om jeg skulle be om litt healing for ho, å da ble hun kjempeglad.  Hun sliter også med litt depresjoner, å kan ofte bare sitte å sovne av, flere ganger om dagen.

Er det mulig å be om litt healing? Og kan man fjernheale en slik sykdom?

Stooor klem fra Silva!
GjenopprettetMedlem
Vel... man kan stemme blod over telefonen, så jeg tipper det er høyst mulig å fjernheale dette...  8)
:eusa_pray:  alt kan heales også på avstand  :eusa_pray:

sender mange healende tanker til din bestemor  :eusa_pray:
GjenopprettetMedlem
Takk Jim.... :wub:
Sensis [Crawler]
Det hjelper meg å vite navn, fødselsdato, fødested og hvor din mormor bor nå.

Om du nøler med å legge det ut på nett kan du sende meg et pm.

a
Anonymous
:eusa_pray: :eusa_pray: :eusa_pray: sender healing igjennom deg til din mormor for helbredelse under mirakler la det skje [takk for at det har skjedd ]sender henne masse kjærlighet på hennes vei videre hjerte klem Bast

GjenopprettetMedlem
Tusen hjertelig takk for hjelpen....Det betyr mye for meg  :wub:
GjenopprettetMedlem
Må lyskraftå væra sjå dæg Silva,sjamanåndene hjelpa deg,så sende du di viare te Mor-mor.
:eusa_pray:
Anonymous
Hei Silva,

Jeg sender healing til Mormoren din i kveld.

Gro
GjenopprettetMedlem
Tuuuusen takk dere.... :wub:
Anonymous
Hur ser det ut för mormor? Har hon blivit bättre?
GjenopprettetMedlem
Kraft till er båda!  :wub:
GjenopprettetMedlem
Skal hilse så mye fra mormor og si tusen takk til alle som har bidratt... :wub:

Hun føler seg desverre ikke så mye bedre ennå....men er likevel glad & takknemlig for hjelpen.
Mulig hun kanskje blir bedre etterhvert. Vet jo ikke helt hvordan dette med healing fungerer helt.

Men takk nok en gang..... :wub:
Anonymous
Det plejer fungere sån att kan en hela så blir man frisk, kan man inte hela förblir man sjuk :)

Vi fortsätter jobba med andra ord och ber för din mormor och hennes hälsa!  :respect:
Anonymous
Silva, jag kan också senda mer healing, när jag själv är friskare...
FAST Enterprise [Crawler]
Hei Silva!
Jeg har i kveld hatt fjernhealing på din mormor, gjennom deg, jeg og.
Håper din mormor blir bedre.
Kristine :wub:
GjenopprettetMedlem
Tusen takk dere... :wub:

Håper også det går bedre med henne etterhvert!