Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei, jeg ber ikke om healing. Lurer bare på om noen kanskje kan hjelpe å oppklare for meg. Dere har jo hatt så logiske forklaringer på så mye annet.

I ett år har jeg hatt en stikkende smerte i venstre håndflate. Det kom plutselig, fra ingensteder, og det virker ikke som om det har tenkt til å bli borte. Det er ingenting å gå til legen med. Og det plager meg ikke lenger. Det kjennes ut som en syl-tynn nål er stukket ned midt i håndflaten. Men man kan ikke se eller føle noe der.

Noen som har noen idee om hva en slik sak kan komme fra?
GjenopprettetMedlem
det er åpenbart et begynnende stigma. hvis du fortsetter med den der godheten, så vil det åpne seg et jesus- sår i håndflaten din. husk at alt er balanse Alaika. bare du er du, og kun du fortjener det beste.
Klem

fra

din Satan.
GjenopprettetMedlem
Hahahahahaha :icon_lol:
:razz:
Den var god...  :P
GjenopprettetMedlem
Det kan være flere forskjellige ting, for eksempel kan det være en åpning for healerevner. Men det kan også være åndenes måte å kommunisere med deg. En jeg kjenner sier at for ham kan smerte i hendene komme i helt tydelige situasjoner, nesten som om hjelperne prøver å si noe. Høyre hånd betyr ja, venstre nei, sier han. Og hendene hans viser ham også hvor han skal gå når han er på en fremmed plass.

Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
Healerevner er det neppe  ;D
Og hvis det er kommunikasjon, så er det en utrolig irriterendes en... og ikke akkurat særlig forståelig.. Hehe

En tanke som slo meg var akkupunktur/akkupressur. Jeg vet ingenting om det. Kanskje det finnes et punkt midt i håndflaten som signaliserer/påvirker noe annet?
Anonymous
Vi har masse  fine  nervetråder som har  forbindelser oppi armen og armhulen.
De kan ligge i  klem og  kan fårårsake slik stikking.
Dette er  noe jeg har  opplevd selv. Det kan  opereres, men det er sjelden det blir gjort.
Som  regle danner det seg  nye nervetråder  over tid.
Dette  var nå mer et logisk råd fra min side.
Mvh
*Skapheksa*
GjenopprettetMedlem
du kan tenke i akupressur- baner. Da virker det fornuftig å trykke på punktet og på andre punkter rundt eller som står i forbindelse med punktet. Da vil du kanhende oppleve at smertene gir seg, dersom du treffer på den rette måten. Ta tiden til hjelp, og prøv deg fram.
GjenopprettetMedlem
Jo... har presset på i nesten ett år... hehe. Ikke enda funnet riktig iallefall...  ;)

Og ikke skal jeg opereres over slik en filleting...
Men nervetråder kan altså komme i klem, uten at man har gjort noe for å forårsake det?
Da er det jo logisk isåfall at det bruker tid på å forsvinne..

Takk for forslagene :)
Anonymous
Hei Alaika!

Jeg ble også "sendt" avgårde i akupressur-baner da jeg leste innlegget ditt. Om du ikke har følt at det å trykke på punktet har hjulpet, kunne du kanskje prøve å lokalisere hvilken kroppsdel/organ som korresponderer til dette punktet. Kanskje er det den kroppsdelen/organet som trenger din oppmerksomhet?  Jeg vet jeg har sett noen refleksologi-diagrammer på nettet som kan være til hjelp i så fall. Skal surfe litt etterpå og se hva jeg finner...

Du kan jo også meditere på punktet og finne ut hva det kan si deg.

Gro
GjenopprettetMedlem
let under foten for eksempel, eller på øret...
på disse stedene får man treff fra hele kroppen
GjenopprettetMedlem
Takk :)
Anonymous
Er smertan borta?
GjenopprettetMedlem
Den ble faktisk borte!  :o - like etter at disse innleggene ble skrevet...
Men så dukket det opp igjen. Så nå er det som før.
Og jeg er absolutt ikke noe nærmere svaret på hva det kan være... hehe
Anonymous
alaika her bled det mange svar,følg din egen intuisjon,jeg føler du vet  :biggrin: det første som kommer til deg er som regel det rette,spør høyt vent på tanken  klem bast. noen ganger er det kun vi selv som får svaret  :eusa_dance: