Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei. har egentlig fint lite peiling her jeg

men etter mange år med angst og depresjoner er tingene bare blitt verre. ikke hjelper skolemedisinen lenger og alt er bare "møkk" Jeg er villig til å gjøre hva som helst nå for å få et liv det er mening i slik at jeg kan være der for mann og barn. det er ikke rettferdig at de skal ha meg i hus når jeg er ustabil. Det går opp og ned med tårer, sinne osv. Dette har mange årsaker men jeg er selv ute av stand til å finne løsninger nå.
Jeg snakket med en Healer på telefonen i går og fikk bestillt time. men jeg er redd og usikker siden jeg aldri har vært borti dette før.
Hjelp meg en eller annen
Jeg sier som oftest at jeg bare er et "skrulle tilfelle"

og finner bare negative ting på alt nå....
HJELP. vil ikke være fanget

GjenopprettetMedlem
Hei cannc,
Så modig av deg å be om hjelp . Du har kommet til riktig sted .
Bare så du vet det er du ikke fanget, det er en illusjon.
Jeg vil gjerne sende deg healing , jeg kan sende i kveld . Sender en PM , for å få flere detaljer .
Nå kan du prøve å slappe av, og vite at det er hjelp på vei.
Det er sikkert mange andre som også ønsker å hjelpe deg her inne på sonen
Varme tanker , Malaika
GjenopprettetMedlem
Hei cannc.
Jeg sier som Malaika, modig av deg å be om hjelp. Jeg er med på å sende deg healing.
Lys og kjærlighet

Inger Lise
GjenopprettetMedlem
Dytter denne opp , noen som trenger mer healing her....

GjenopprettetMedlem
...en gang til ...hehe

Anonymous
Føler en slags motstand her...!?
cannc:- Jeg tror du selv har en del krefter og at det er meningen du skal
jobbe med deg selv og dine problem.
Det kan være lurt og ta kontakt med en seriøs healer/sjaman. Han/hun vil
se om du er i besittelse av de krefter/evner som kan hjelpe deg ut av dette.
Det er greit å være redd og usikker, det har nok samtlige av oss vært underveis.
Det er en del av det du selv må ta tak i.
Du er garantert ikke noe "skrulle tilfelle". Ingen er det!
Tror du trenger mer veiledning enn direkte healer-hjelp.
Lykke til med utviklingen!
GjenopprettetMedlem
Stå på!
GjenopprettetMedlem
Tusen takk for svar fra deg også:-)
Problemet er vel å finne en som er seriøs. har fått vite at det er en mann her på vestlandet som visst nok skal være den beste Healeren på vestlandet. men vet ikke navn eller lokalisering.
Jeg er nå fullt innstilt på at dette er noe som kan hjelpe meg videre. Dette etter en fjern healing jeg mottok natt til onsdag.
Jeg takker masse for alle innspill som kommer her inne.
"Kira":
Føler en slags motstand her...!?
cannc:- Jeg tror du selv har en del krefter og at det er meningen du skal
jobbe med deg selv og dine problem.
Det kan være lurt og ta kontakt med en seriøs healer/sjaman. Han/hun vil
se om du er i besittelse av de krefter/evner som kan hjelpe deg ut av dette.
Det er greit å være redd og usikker, det har nok samtlige av oss vært underveis.
Det er en del av det du selv må ta tak i.
Du er garantert ikke noe "skrulle tilfelle". Ingen er det!
Tror du trenger mer veiledning enn direkte healer-hjelp.
Lykke til med utviklingen!
Anonymous
ikke tenk på å lete etter en seriøs healer,de fleste er det du må bare finne en du liker de setter i gang en energi som du bare må takke ja til ,alle som søker hjelp får det,den rette behandlingen dukker opp,akkurat det du trenger,her på sonen sitter det mange med sterk kraft som sender deg masse kjærlighet på din vei,i tilegg er det godt å oppsøke en shaman-healer-klarsynt noen å prate med livet har så mange erfaringer ikke alt er like lett å takle alene,når det gjelder skolemedisin er de fort ute å gir antideprisiva såkaldt lykkepillen det er dessverre få som har fått et bedre liv av dette,selv har jeg prøvd dette 2 ganger den ene gangen sto jeg med en planke å slo meg selv i ansiktet til jeg ikke kunne se,gal jeg

neida ingenting betydde noenting flat uten følelser,den andre gangen la det låkk på sex lysten etter 1 ukes bruk, jeg tror det kan være lurere å ta en tur innom helsekost ikkesandt

sender deg healing masse kjærlighet på din vei det er altid et lys i tunnellen klem bast

til deg
Anonymous
cannc
hei igjen hvordan går det med deg kjærlighetsklem bast
GjenopprettetMedlem
"cannc":
Tusen takk for svar fra deg også:-)
Problemet er vel å finne en som er seriøs. har fått vite at det er en mann her på vestlandet som visst nok skal være den beste Healeren på vestlandet. men vet ikke navn eller lokalisering.
Jeg er nå fullt innstilt på at dette er noe som kan hjelpe meg videre. Dette etter en fjern healing jeg mottok natt til onsdag.
Jeg takker masse for alle innspill som kommer her inne.
Jeg tror som Kira at du har det du trenger for å komme gjennom dette, men det du trenger er en god veileder. Når du sier du holder til på Vestlandet, tror jeg jeg vet hvem som kan hjelpe deg. Jeg sender deg en privat melding som gir deg nødvendige opplysninger for kontakt.
All lykke på veien for deg.
GjenopprettetMedlem
Stå på cannc, det finnes lys i enden av tunnellen,
- selv om det kan se veldig mørkt ut.
Jeg vet det for jeg har vært der, jeg vet også at dette er en mager trøst.
Ønsker deg likevel god bedring
Klem fra lilyane