Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Anonymous
"Liljee":

Kjære Dr. David Spirit of Laughter  :innocent2:
Eg har eit litt kinkig problem;
Det er vår og fantastico vær, samstundes med at
eg har tatt på meg uhorveleg mange jobbeoppdrag...!
Kva skal ein stakkar gjera?
Helsing fra ein vissen liljekonvall

Er det mulig som Torstein sier at du kan jobbe endel utendørs?Ta med jobben mer ut?Hvis ikke så får du prøve å finne en slags balanse. Ofre ditt og datt...du vet hvordan. Jeg er organiseringsånden. Det er du også i ditt sinn. Jeg er strategiånden - 4-4-2 er min formasjon. All out of attakc and all out of defence når det trengs. En ball i midten og ut på kanten. Få bredde og da blir det mye rom i midten. Logisk og klokt my friend. Søk etter organiserings- og strategiånden din. Jeg inspirer deg til å gjøre det - fordi du vet - hvordan du skal gjøre det. Kanskje du også skal ta en liten tur et hemmelig sted i Naturen og danse naken.....til hyllest for Moder Jord!Slipp våren fri! I am free! Return of Innocence. Det har jeg kjent på i dag - alle er vekomne til å leke teraputter og lilleputter her - alle kan hjelpe - jeg kan hjelpe - du kan hjelpe meg. Vi skaper noe sammen. Vi er ett. Ingenting lurer meg - ingenting lurer deg. Vi er i ærlighetens ånd. Vi lærer noe alle sammen - meg og deg. Tør du og se det i deg selv?Jobb med din fortid og alle dine sår....tør å ofre endel!
SEO Crawler
"Dj David Spirit of Laughter":

takk,Torstein - du vet mye du også
Muy Bien!

Nåja...ikke sååå mye da...

Stort sett Alt, men...jaja. Det får holde.

:eusa_liar:

:eusa_clap:   :eusa_clap:    :eusa_clap:

(DRiver å SkrIVer PÅ ei BoK, den skal hete: "En køddis går i land, bind 4" )

:innocent2: :wub:

(Love is in the air)
Anonymous
"torstein":

takk,Torstein - du vet mye du også
Muy Bien!

Nåja...ikke sååå mye da...

Stort sett Alt, men...jaja. Det får holde.

:eusa_liar:

:eusa_clap:   :eusa_clap:    :eusa_clap:

(DRiver å SkrIVer PÅ ei BoK, den skal hete: "En køddis går i land, bind 4" )

:innocent2: :wub:

(Love is in the air)

:lol: Vi vet SNEV AV SANNHETER..sammen blir det en helhet. Du er faen meg ikke god.. :badgrin: :lol:
KA DU TRUR?Æ VEIT IKKJE...Æ ELSKÆ Å TOILLE MED DIALEKTER i ren Harald Eia stil...eller Kristian VAlen!Det er også en kanal for det i mitt sinn!

Køddis..raddis..Siddis.....
AdsBot [Google]
Trusen sprakk for Det Gode Råd! :respect:
Eg får dra med meg ei lang lednig, so eg kan koble meg til nettet
samstundes med at eg flørtar vilt i hytt og pine i det fine vårvært!

"torstein":

(Ok, David, kuppa her...vi splitter honoraret...hva var det du sa Lilje..par tusen..går greit, siden det er du..)

Honorar du? Dj David Spirit of Laughter har då poengtert at han ikkje ynskjer pengar!
Gåver vil han ha - og det skal dykk få (i himmelen)   :wub:
Anonymous
Det må gå ann og møtes på halvveien. Hvis jeg har på meg en liten bikini og springer ut i naturen, det må da holde?  :w00t:
Anonymous
"Liljee":

Trusen sprakk for Det Gode Råd! :respect:
Eg får dra med meg ei lang lednig, so eg kan koble meg til nettet
samstundes med at eg flørtar vilt i hytt og pine i det fine vårvært!

"torstein":

(Ok, David, kuppa her...vi splitter honoraret...hva var det du sa Lilje..par tusen..går greit, siden det er du..)

Honorar du? Dj David Spirit of Laughter har då poengtert at han ikkje ynskjer pengar!
Gåver vil han ha - og det skal dykk få (i himmelen)   :wub:

Jeg fikk en gave fra Naturen i dag. Jeg skal dele med dem som møter meg på min vei. Jeg har tatt det opp på min mobil. Det er en gave fra Naturen. Dypt dypt i mitt sinn. El Fantastico Innocenta
Jeg har nok penger, men elsker mat...be meg ut på middag...så er jeg så glad!!!Matglad eller lag noe spesielt for meg og deg - eller om det kommer flere - vi sammen kan ha en gastronomisk aften!ARomatisk! :w00t:
SEO Crawler

Du er faen meg ikke god.. :badgrin: :lol:

Hehe...Du vil kanskje ikkje tru det, men eg vart nesten rørt når eg leste det der  :lol: :biggrin: 8)

Hain steike!  :respect:

En køddis-siddis som også va en raddis!

Du må no kose deg der i etnosyden!  

Eg får sånne taoistiske vibba, føle litt at du skulle prøve sånn "ejakulasjonskontroll" mht tastaturet...men, hehe, det e kanskje best at du lar kjærlighet og galskap og poesi flyte...

Som svensken sier:

Kram!

:wub:
Anonymous
"Fønix":

Det må gå ann og møtes på halvveien. Hvis jeg har på meg en liten bikini og springer ut i naturen, det må da holde?  :w00t:

:lol: :lol: Hvorfor dekke til noe som er vakkert i Naturens sinn? Er du redd for å blotte noe for Naturen?Det er bare noe den kan se og som du kan se der og da. Uskyldighet er sånn. Naturen vil se alt....jeg hadde på meg sokker og sko og var i Adams drakt...mulig at jeg var redd for fuktighet og sånt....jeg var også litt redd....jeg kan føle din frykt....ang uskyldighet og neste gang skal jeg kaste av meg sokkene og skoene...hehe...Takk for inspirasjonen!Jeg skal GJØRE DET!Ingen pledd - ingen sokker og sko neste gang!
Anonymous
"torstein":

Du er faen meg ikke god.. :badgrin: :lol:

Hehe...Du vil kanskje ikkje tru det, men eg vart nesten rørt når eg leste det der  :lol: :biggrin: 8)

Hain steike!  :respect:

En køddis-siddis som også va en raddis!

Du må no kose deg der i etnosyden!  

Eg får sånne taoistiske vibba, føle litt at du skulle prøve sånn "ejakulasjonskontroll" mht tastaturet...men, hehe, det e kanskje best at du lar kjærlighet og galskap og poesi flyte...

Som svensken sier:

Kram!

Ejakulasjonskontroll - er ikke min greie - jeg løser ut - utløsning... :razz: :eusa_dance: :eusa_clap:
La vårfuglen slippes fri - jeg er fri som fuglen. Jeg vil bare vise hvor levende jeg er. Jeg har det i mitt minne også på min mobil. Morsomt å dele det med dem som vil se når de møter meg.  8) I am Crazy as hell!As you,Torstein!We can play many crazy things!
SEO Crawler
Crazy as hell - craziness is bliss...

Du sier noe mi amigo loco, når man har mistet kontakten med sin gode, nærende galskap lever man mindre..

Se, der husket jeg igjen..

:beer: 
Anonymous
"torstein":

Crazy as hell - craziness is bliss...

Du sier noe mi amigo loco, når man har mistet kontakten med sin gode, nærende galskap lever man mindre..

Se, der husket jeg igjen..

:beer:   

Si si senor. Jeg så en dyp galskap i Naturen i dag.
Crazy øyer i alt og alle
Speilbilde av meg selv og Naturen
De gærne har det godt
Falsk og Mathisen er noe jeg liker å tune meg inn på
Fjærkrepoeten har mye morsomme og snodige sitater som jeg jakter på
og den godeste Ante Valente er noe av det komiske figuren jeg har sett
på denne Jord
JADDA JADDA
SKA DET VÆRE NOKKA SNYSCUUUTERSANDWICH? Æ BLANDE NOKKA BRØD OG SPRIT
BLANDER DET I MIKSEREN OG VIPS SÅ HAR DU SNYSCUUTER SANDWICH!
:biggrin:
AdsBot [Google]
"torstein":

Jeg fikk en gave fra Naturen i dag. Jeg skal dele med dem som møter meg på min vei. Jeg har tatt det opp på min mobil. Det er en gave fra Naturen. Dypt dypt i mitt sinn. El Fantastico Innocenta
Jeg har nok penger, men elsker mat...be meg ut på middag...så er jeg så glad!!!Matglad eller lag noe spesielt for meg og deg - eller om det kommer flere - vi sammen kan ha en gastronomisk aften!ARomatisk! :w00t:

Eg får vel spandere ein soppstuing på deg då Dr David Spirit of Laughter  :innocent2:
Anonymous
"Liljee":

"torstein":

Eg får vel spandere ein soppstuing på deg då Dr David Spirit of Laughter  :innocent2:

Varfør står det Torstein som har skrevet dette når jag har skrevet dette? :razz: :shock: :w00t:
Oh,yeah..du ser at vi alle kan skrive det samme...samme frekvens....litt forvirring...vi er ett...alle sammen.
Soppstuing høres godt ut.....jeg spiser hva du har å tilby. Inviter meg gjerne! :w00t: 8) Jeg elsker å smake og lukte...mmmmmmm..det lukter godt...jeg vil spise noe godt!
GjenopprettetMedlem
Samme syv sorters soppstuing som sjamanen Svein serverer???  :w00t:  Svært så spennende, sier Sjelevenn..Skål... :beer:(svin)
Anonymous
"Sjelevenn":

Samme syv sorters soppstuing som sjamanen Svein serverer???  :w00t:  Svært så spennende, sier Sjelevenn..Skål... :beer:(svin)

7 sorter!!!! :shock: :surprised: Wow....det hadde vært noe det! :w00t:
Anonymous

"Fønix":

:lol: :lol: Hvorfor dekke til noe som er vakkert i Naturens sinn? Er du redd for å blotte noe for Naturen?Det er bare noe den kan se og som du kan se der og da. Uskyldighet er sånn. Naturen vil se alt....jeg hadde på meg sokker og sko og var i Adams drakt...mulig at jeg var redd for fuktighet og sånt....jeg var også litt redd....jeg kan føle din frykt....ang uskyldighet og neste gang skal jeg kaste av meg sokkene og skoene...hehe...Takk for inspirasjonen!Jeg skal GJØRE DET!Ingen pledd - ingen sokker og sko neste gang!

Ja, det er mulig jeg er redd for å blotte meg for naturen. Må jobbe litt med den saken. Tror nok uansett jeg ville ha beholdt sokkene på.
Anonymous
"Fønix":

"Fønix":

Ja, det er mulig jeg er redd for å blotte meg for naturen. Må jobbe litt med den saken. Tror nok uansett jeg ville ha beholdt sokkene på.

:razz: :biggrin: Å leke Return of Innocence-leken er ikke lett overfor Moder Jord. Det er bare å jobbe med det i sin bevissthet og i sitt erfaringsmateriale.
Anonymous
Nå har jeg mottatt Native American Medicine cards.....så det er bare å sende pm om du vil at jeg skal trekke et kort som kan gi deg inspirasjon HER OG NÅ på din vei  8)

David Spirit of Laughter with Native American Spirits around him in the spirit world
Anonymous
Jeg får ikke trukket så mye kort i dag...det blir hæla i taket med chanting,tromming,prating,spising og dansing et sted i Oslo i endel timer. Så sent i kveld eller iløpet av uka så får jeg trukket til dere som ønsker det og sendt via pm. I will be back! :lol: :respect:
Anonymous
takk igjen for healingan du sendte  :)fikk meg ut av min apati ,har vert på hutta i helgen isen har nettopp gått har sitti ved vannet å koset meg med fulesang vannet å naturen bare være ingenting endelig kom jeg meg ut av huset,det har fanga meg i vinter lik en bjørnebinne som er i hi, sommeren er på vei det er som livet kommer tilbake leve livet fult ut med vår moder jord å den  herlige skjønne naturen,neste gang er jeg klar for å ta med meg tromma,den skal jome for alt skaperverk,denne gangen trang  jeg bare stillheten,jeg trenkte bare et lite dytt å det var det du som ga meg, takk for hjelpen du var der akkurat når jeg trenkte det :biggrin: bast
Anonymous
Vi alle trenger et litt dytt innimellom ja - takk igjen for flotte ord at du har fått nytte av trommehealingen! Jeg er så glad på dine vegne! :respect: :eusa_clap: :eusa_dance:
Anonymous
Pow Wow...Pow Wow
I can help many people
on their path
to the kingdom of Heaven
Pure Love Energy
Pure Light Energy
Send meg email
jeg har kontakter til det ene og det andre
jeg er en informasjonssentral
Jeg står til tjeneste om det er noe
Det er gratis
via kjærlighetens rene kraft
GjenopprettetMedlem
Hei DJ.....Jeg så du nevnte kraftdyrkort på første siden. Tror du at du kunne trekke et kort for meg?
Føler jeg kan trenge noen ord på veien nå!

Klem fra Silva!

Anonymous
Send meg email - til
dshaman@chello.no

Så skal jeg gi deg et kort iløpet av morgendagen med bilde og info på engelsk.  :wub: 8)
GjenopprettetMedlem
Da har jeg sendt deg mail! Takk for at du tar deg tid!  :wub: