Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei kjære venner.
Har det tungt for tiden.
Såret, skuffet, desillusjonert
Forsvinner mer og mer inn i meg selv.
Skjermer meg selv uten grunn. Finner frihet i "tomhet"
Er koblet fra energiens magiske vibrasjon.
Kunne noen sende meg en liten tanke ved neste healing så hadde jeg vært evig takknemmelig.

Varme tanker
Amund
GjenopprettetMedlem
Kjære deg Artic Wolf,
jeg er for tiden inne i noe av det samme
og kan derfor ikke sende deg direkte healing.

I midlertid sender jeg deg mange varme tanker
om bedring og åpning til ny energi og livsglede.
            :wub: :wub: :wub:
GjenopprettetMedlem
Føler det samme selv for tiden, humøret og formen er som en berg- og dalbane. Tårene triller bare ved å se på en nuskat baby eller nyhetene på Dagsrevyen. Trives best når jeg får være i ro og fred. Tankene flyr tilbake til barndommen og fremover i tid. Hvem / hva / hvorfor?? Var på konferanse forrige helg der ordene dødsfall og beskjed falt ned i tankene. Trenger vel ikke å si at ei lita stund etterpå så var det ei på konferansen som fikk et dødsbudskap.
Fikk noe å tenke over før påske. Jeg sliter enda med å komme på om det var noe jeg hadde hørt eller innbilt meg. Det jeg husker er at det var noe med sykdom, korps og at familien ikke skulle hjelpe til i korpssammenheng. Fikk telefon ei stund etterpå fra korpsleder om ei 10 år gammel jente som hadde fått svulst på hjernen. Derfor må den familien fritas fra å hjelpe til fremover..
Jeg er mange ganger redd for tanker som kommer dettende, prøver å skyve dem fra meg. Fikk vite en gang at jeg måtte passe meg for hva jeg tenkte, for det gikk i oppfyllelse! Det jeg sier og konkluderer med til mine venner slår sjelden feil..
Mulig jeg er inn i en prosess og at mine hjelpere og englevenner skyver meg fremover enten jeg vil det eller ikke. Jeg har sittet på gjerdet lenge nå og bare stengt meg for det alternative. Men det er vel på tide å åpne opp for fullt?
Gleder meg til alternativmessa i Trondheim Spektrum i morgen. Merker at det skal bli godt å få høre om det alternative og ikke minst motta en deeksha, for det gjør så godt for kropp og sjel.  :eusa_pray:
Anonymous
Har også noen tanker her, da jeg går ut og inn av denne tomheten hele tiden. Av det jeg har studert og erfart og lært av livet, så er vi i en stor endringsprosess mot å bli mer autentiske bevisste mennesker.
Dette medfører en del smertefulle og til tider uforståelige tilstander/situasjoner. Du nevnte ordet frakoblet, og det er en del av denne prosessen. Vi kobler oss fra oppfattniger, hva vi har trodd og tenkt om ting og tang.
Våre illusjoner, fordommer, tros - og verdisystemer, alt skrelles mer og mer av i vår streben etter å bli mer hel, nærmere kilden, mer autentisk det vi innerst inne er.
Skuffelser, desillusjonering, tomhet og smerte er en uungåelig del av denne veien. "The law of attraction" er også en del av denne mekanismen. Vi må se på våre egne ubevisste trossytemer (tenker ike religion her, men hva vi tror om fosrkjellige ting, hvordan det virker her i verden, og hvem vi er, osv), bli klar over hva og hvordan vi er med å skape vårt eget liv. Det er hardt, jeg blir totalt slått ut av dette med jevne mellomrom.
Dette er min forståelse, eller en kortversjon av den. Håper det er forståelig og kan bidra med noen tanker.

Varme tanker sendes deg. :wub:
Anonymous
...
Anonymous
Skal ha deg i mine tanker  :wub:
GjenopprettetMedlem
Setter pris på all støtte
Varme tanker til alle sammen
GjenopprettetMedlem
Skulle gjerne beskrevet dette litt bedre,
men der ord tidligere trillet lett av gårde, er det stopp
er rett og slett gått litt i vranglås

Varme tanker
GjenopprettetMedlem
Artic Wolf, du er en tøffing. Det er jeg helt sikker på.
Du bor i den landsdelen der lyset har kommet tilbake.
Sank tørr ved. Tenn deg et varmt og godt bål, kok deg sterk kaffe.
Kikk i flammedansen. Hev deretter blikket utover horisonten.
Og tenk på hvor herlig livet kan være.
Tenk på dine flotte venner.
Tenk på mulighetene i livet.
Og tenk på hvor sterk du er.
Artic Wolf du er en tøffing.

Vinge sender deg varme tanker ;)
GjenopprettetMedlem
Hei Kjære Artic Wolf. Håper det går bedre med deg nå!

Jeg har selv vært der du beskriver. Og det var fy fasan så tungt.
Men husk at vi også trenger å kjenne på *tomrommet*
Vi lærer av det også. Det å bli såret er så tøft, men samtidig
kan det gjøre oss sterk også.

Håper du har fått bearbeidet deg ut av denne situasjonen!

Klem Silva!
Bing [Bot]
Kjenner meg igjen i det å forsvinne og være frakoblet. Har hatt slike perioder, og det er tungt å være i. Viktig for meg i det var at jeg jobbet med å ha tillit; tillit til prosessen jeg er i, tillit til at kjærlighetskraften og kreativiteten, livsgleden skulle synge i meg igjen. Slike "mørke netter" kan være en åpning mot noe nytt. Vær god mot deg selv og forsøk å kjenne tillit.
Varme tanker til deg. :wub: