Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei kjære venner
Jeg har hatt en særs vanskelig dag på jobb i dag

. Nå sitter jeg med et par eksamener som skal leveres (begge to) i neste uke. Jeg mangler konsentrasjon og er sliten. I all ydmykhet ber jeg om kanskje noen kan sende noe healing som gir meg overskuddet og konsentrasjonen tilbake.
RITA
GjenopprettetMedlem
Te på rosmarin og peppermynte pleier å kalles studenter-te.
Det skal gi konsentrasjon og en blir pigg. En kan også spise Mint-tabletter.
Jeg prøver å sende lys og energi til deg.
Gunilla
Anonymous
Idag er det min tur Rita å sende støtte til deg

Formen er bedre og bedre og det er herlig! Vil sende deg healing i min kveldsmeditasjon
Lykke til med eksamen!
PS.Husk å puuuusssst.....dyyyppt....helt ned i stortærne

GjenopprettetMedlem
Du skal kjenne energien kommer krypende oppover deg igjen,og lade deg opp,til topps.
Disse ordene er ladet med futt,når du nå leser dem,blir du ladet av nytt åndekrutt.
Om ikke det hjelper,så prøv Rosenrot.Det er en kraft-plante som ikke gir heftige visjoner,men skjerper konsentrasjonen.
(@)..(@)
.. ..
( ====== )
GjenopprettetMedlem
Tusen takk kjære alle sammen. Her er fullt med energier nå - og det er riktig som du sier teleterkji, de kommer krypende oppover fra tærne - er helt iskald på bena og i solar chakra.
Rosenrot spises og urteteer (med urter fra egen hage) drikkes. Det går nok bra med eksamener - Rart å tenke på at det er mange som har hjulpet meg med dem.

RITA
GjenopprettetMedlem
Jeg ønsker deg alt vel med eksamensarbeide. Lukk alle dører, skalk alle luker og la tema fylle tanken og renne ut av fingrene dine. Akkurat nå er det eksamenstemaene som er av ytterste viktigste betydning. Egentlig er det ikke noe annet som betyr noe akkurat nå. Og bare tenk på hvor gøy du får det når eksamenene er ferdig produserte.

Konsentrasjonskraft sendes herfra.
GjenopprettetMedlem
Kjære venner på Sonen
Takk for at dere hjalp meg. Nå er oppgavene skrevet, gjennomlest - en leveres i morgen og neste i slutten av uka.
AH, herlig.
RITA
Anonymous
Gratulerer såååå mye Rita! Herlig følelse vil jeg tro

Lykke til med feiringa