Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei alle sonefolk
Jeg har veldig lyst til å be om en ting.
Dere vet denne planeten , vi bor på , som vi kaller jorden . Den trenger healing .
Kanskje noen vil gjøre det til en rutine å nevne Moder Jord i sine daglige/ukentlige/ månedlige ( whatever), meditasjoner eller bønner ? ( vet at noen gjør det allerede

)
Vi mennesker er bare gjester her , men oppfører oss som vi eier stedet
Har lest noen innlegg/dikt om at det ikke nytter, at det er gått for langt...osv. Vel, hvis vi tenker sånn, så nytter det hvertfall ikke .
Vi bruker altfor mye tid på å ha fokus på feil sted .
Hvis vi vil at ting skal manifestere seg, må vi tro, leve og ånde at det skal skje.
Vi vil ha en sunn , vakker planet . Vi skal hedre den på den måten vi kan. Ved gode gjerninger for henne og gode ord. Ved å skru av tv'en og gå ut i skogen...f.eks.
Ved å sende healing og positiv energi .
Vi må tenke ; vi kan, vi skal og vi vil !
Og vi begynner der det er best å begynne , nemlig i den ene enden ...
Nå hva sier dere , er det noen som er med ? !
Varme tanker til alle
Malaika

( glad-kristen - halleluja-lignende mikstur )
GjenopprettetMedlem
Amen!
Klart vi er med!
Med tanke på loven om tiltrekning osv.osv, så er det viktig å være bevisst hvor man legger oppmerksomheten sin.
Moder jord er også veldig bevisst oss. Hver gang vi kikker opp på et tre og beundrer dens skjønnhet, så mottar moder jord vår verdsettelse og kjærlighet. Ord er ikke nødvendig, hver minste tanke teller.

GjenopprettetMedlem
"Alaika":
Amen!
Klart vi er med!
Med tanke på loven om tiltrekning osv.osv, så er det viktig å være bevisst hvor man legger oppmerksomheten sin.
Moder jord er også veldig bevisst oss. Hver gang vi kikker opp på et tre og beundrer dens skjønnhet, så mottar moder jord vår verdsettelse og kjærlighet. Ord er ikke nødvendig, hver minste tanke teller. 
Og tanker kan flytte fjell.

GjenopprettetMedlem
I følge mayaenes kalender er i dag en ypperlig dag å heale jorden på.
Hun trenger oss.
Om
Anonymous
Arbetet fortgår varje dag hemma i hulen, men idag ska jag då göra det lilla extra!
TJO!

GjenopprettetMedlem
Det lille ekstra gjør vi, klart det nytter
RITA
GjenopprettetMedlem
Jeg har min egen lille ting hver kveld før jeg sovner....om jeg ikke sovner først!...
Ut fra meg ser jeg en stor spiralformet lysrosa stråle, so finner sin vei opp i det store rom universet.
Der oppe danner strålen min seg til en stor lysende stjerne. Jeg ser da for meg at denne stjernen min
eksploderer, å skyter ut milliarder med små stjerner. Disse små stjernene sender jeg til alt levende.
Moder jord får her sin del. Å jeg ber mine om hjelp til å spre stjernene til alt som måtte trenge
enten healing, kjærlighet, omsorg, vennskap, som smertelindring og so trøst.
Aner ikke om det har noe for seg, men det er da mitt lille bidrag i denne verden.

GjenopprettetMedlem
"Silva":
Aner ikke om det har noe for seg, men det er da mitt lille bidrag i denne verden.

Klart det har noe for seg - alt som gis av kjærlighet har noe for seg.
RITA
Anonymous
JA MALAIKA jA - jeg er med! Jeg sender min kjærlighet og mediterer til Moderjord, naturen alle dyr og all vakker magi her, så ofte jeg husker på det. Gjerne daglig. Jeg tror og jeg vil!

Men feller også tårer innimellom for isbjørn, hvalen og tigern...

for all regnskog som blir ødelagt, og for den gale manns grådighet, og får den feige manns rådløshet! Jeg vil, og blir mer og mer vill....nå er det nok! og det er vi som kan være med og si STOPP - kjenn - føl - lukt- mjau -mmm - snus - deilig - JORD :wub:
GjenopprettetMedlem
Moder Jord vil bestå, jeg er overbevist........ Jeg mener, hvis alle blir overbevist om at Jorden vil bli bli bra, så vil den det. Hvis de som er overbevist prøver å overbevise alle om at Jorden vil bli sunn og frisk, så vil den det...
Håper jeg har bidratt til at noen her blir overbevist.....
(jøss så dyp jeg har blitt....., lurer på om jeg skjønner hva jeg har skrevet når jeg leser det i morgen

)
Menneskene derimot, tror jeg trenger healing....... da vil vi/de bli overbevist...