Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Kan noen være snill og sende hjelp og støtte til den lille jenten som er savnet og til hennes familie.

Tenker på dem hver dag og har vondt av dem. tror ikke noen som ikke har kjent den smerten på kroppen selv kan egentlig forstå hvordan de har det. men vi som selv har barn vet nok at vi ville fått fullstendig panikk om noen hadde tatt vårt barn fra oss.

så vær så snill. dere som kan og vil. send dem styrke og hjelp.

Jeg ber for dem hver dag. selv om jeg ikke har noen tilhørighet med kristendommen tror jeg det er andre sterke makter som kanskje kan hjelpe her :eusa_pray: :eusa_pray: :eusa_pray:
Anonymous
Jeg leste nettopp om henne. Det er forferdelig vondt, og jeg håper og ber om at den lille Madelein blir funnet og gjenforent med sin familie. :eusa_pray: :eusa_pray: :eusa_pray:
GjenopprettetMedlem
Ber for dem og sender lys

:eusa_pray: :wub:
GjenopprettetMedlem
Jeg har tenkt mye på den saken, og gitt mitt ønske om at hun blir funnet i live.

Fra tidligere har jeg god erfaring med at sterke, uselviske, målrettede ønsker faktisk har stor påvirkningskraft på de nære ting. Jeg tenker derfor at hvis vi alle sammen bidrar til å gi et ønske om at hun blir funnet i live, vil det være et stort bidrag fra oss her på sonen. Vi gir et ønske i visshet om at det hjelper.
GjenopprettetMedlem
"gidgeroo":

Jeg har tenkt mye på den saken, og gitt mitt ønske om at hun blir funnet i live.

Fra tidligere har jeg god erfaring med at sterke, uselviske, målrettede ønsker faktisk har stor påvirkningskraft på de nære ting. Jeg tenker derfor at hvis vi alle sammen bidrar til å gi et ønske om at hun blir funnet i live, vil det være et stort bidrag fra oss her på sonen. Vi gir et ønske i visshet om at det hjelper.

Jepp, jeg tar henne med i mine tanke i kveld. Har tenkt mye på denne familien.  :'(
GjenopprettetMedlem
Jeg har også tenkt mye på denne jenta og hennes familie.
Jeg tar henne og familien med i mine bønner  :wub: