Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei.
Jeg har vært under psykisk angrep lenge nå.. Er det noen som kan hjelpe meg? Er det noen som har noen råd om hva jeg kan gjøre?
GjenopprettetMedlem
Dette er det beste rådet jeg kan gi: setter inn link slik at innlegget ikke kommer så mange steder:
http://sjaman.com/index.php?option=com_smf&Itemid=109&?topic=3912.msg55516;topicseen#newGjenopprettetMedlem
Hei Tor86
Kan du si noe om hvordan du er angrepet?
GjenopprettetMedlem
Jeg føler at noen tapper meg for energi.. At jeg føler med dårlig i blant og må legge meg og slappe av.. vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det.. Jeg er liksom ikke den samme som den jeg var før på en måte...
GjenopprettetMedlem
hvis du kontrollerer pusten din, så kontrollerer du universet ditt. Begynn der.
...og det er ikke noe unormalt i at man trenger hvile av og til... så det i seg selv trenger ikke være galt...
hvis det er en spes. person som du tror tapper deg, så kan du prøve å skape avstand til denne gjennom å gjøre deg så uavhengig som mulig. Styrke de relasjonene som bygger deg opp. Svekke de som bryter deg ned. Svekking av relasjoner gjøres best ved å bruke mindre tid på dem. Både til fysisk samvær med den personen og til å tenke tanker om denne. Dersom du må være i nærheten, f. eks gjennom jobb el. l., så prøv å lage en avstand til det den personen sier og gjør. Du har andre relasjoner og kan bruke de til å dekke sosialbehovene dine. Den andre kan du holde på en høflig armlengdes avstand, og behandle slik som man gjør med en vennlig nabo. En som man ikke ønsker å oppgradere til et nærmere bekjentskap. Slik skaper man en høflig, vennlig og prikkfri relasjon. Da kan ingen angripe deg.
GjenopprettetMedlem
Hej Tor86,Jeg har tider da jeg føler meg angrepet av usynlige krefter,kan hende er det mine egne demoner,da pleier jeg å legge meg på gulvet for å jorde energiene,så ligger jeg der og ser for meg en lysende sirkel som omslutter meg,jeg vandrer psykiskt (astralt),rundt og rundt meg selv,til jeg får den gode følelsen av å være beskyttet,og at auraen (energi-feltet) mitt er renset og lysende. jeg ber også de hellige makter om å være i sirkelen.
Eller du kan tegne sirkelen rundt deg,en god stor sirkel du kan sitte eller ligge inni,og oppholde deg der til du føler angrepene er avsluttet.
En kvarts-krystall i lommen har også en god beskyttende virkning. (sånne teknikker bygger opp auraen og gjør den sterkere for fremtiden)
Håper du finner den hjelpen du trenger.

Anonymous
tor86: Jag har hållit på med detta i många år. Jag har gjort vad jag kan för att hjälpa dig. Du borde märka en stor förbättring inom de närmaste dagarna. Att tänka på pusten din är gott råd. Stilla dig och finn kraften din i naturen.
Det kommer bli bättre!
Mvh,
Thomas
GjenopprettetMedlem
Jeg er sikker på at trumman har gjort en god jobb for deg.
I fremtiden kan jeg tipse om et par gode beskyttelses ritualer
hvis du føler at du ofte blir angrepet, er det viktig å beskytte deg selv.
For det første kan du ha en affrimasjon som ; " jeg er beskyttet til enhver tid , jeg sender ut kjærlighet og jeg mottar kjærlighet " , når du mediterer , reiser eller tenner et lys f.eks.
Gå ut i skogen / naturen , sett deg ved et tre , mentalt åpne deg opp for kontakt med treet , be om at det renser din aura og beskytter deg. Du kan også spørre treet om råd videre om hvordan beskytte deg selv f.eks...en mantal dialog, husk å legge merke til det første som kommer i hodet ditt, uten å analysere .
Skogen , alvene , naturånder er en veldig rensende sted og hjelpere . Du må be om hjelp, si akkurat det du ønsker hjelp til.
En annen fin ting er bergkrystall . Teleterkji nevnte det også, den er veldig kraftig og beskyttende.
Jeg pleier å mentalt visualisere meg selv inne i bergkrystallen, omgitt av hvitt beskyttende lys, det hjelper også å ha en affrimasjon der , som f.eks. " jeg er beskyttet til enhver tid "...
Har du prøvd å finne ut hva som angriper deg?
Lykke til uansett
klem til deg

Anonymous
tor86: Du vet, det som har hänt kan du inte ändra på, olyckan är skedd, kanske försvann något av dina själsbitar i smällen?
Annars äter du för mycket socker. Det kan också bidra till en massa "upp och ned" i krafterna. Lägg ned sockermaten ett tag och fokusera på kött & grönt + vatten så är jag säker på att du märker skillnad!
--
Du kan heller aldrig bli den du var förr, nu är allt som finns, och du kan jobba på att bli kraft-fullare, full av kraft, nu varje dag, hela tiden.
Mvh,
Thomas
GjenopprettetMedlem
...jeg tror han ble skremt, tromme...
Anonymous
Tror du? Tja, fegisar finns det gott om.
Mvh,
Thomas
GjenopprettetMedlem
Jeg mener at det ikke er samme sak å bli skremt og å være feig.
Gunilla
GjenopprettetMedlem
"gunilla":
Jeg mener at det ikke er samme sak å bli skremt og å være feig.
Gunilla
Det er nok ikke samme sak nei...
Og det er vel ikke egentlig noe som tilsier hverken skremt eller feig her, er det vel?
GjenopprettetMedlem
Slutter meg til de siste uttalelser her
og sender samtidig varme og lyse tanker til Tor86