Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg har fått store smerter på min venstre side - lymfekjertelbetennelse. Det er lymfekjertlene på halsen (fra bak øret og nedover) som er blitt betente. Det gir meg hodepine, feber og svimmelhet. Legen ga meg noe Penicillin, men jeg liker veldig dårlig disse medisinene (det er noen kraftige bivirkninger). Prøver litt med urter og krystaller i første omgang. Hvis det er noen der ute som har energi til overs for healing er jeg veldig takknemlig.

RITA
Bing [Bot]
Jeg har fått god hjelp med akupunktur. Sender varme tanker til deg, bli frisk! :wub:
GjenopprettetMedlem
Du kan også prøve litt fotsoneterapi.

Området for lymfen rundt halsen er "svømmehuden" mellom tærne. (heter det tær eller er det svensk dialekt?)

Prøv å klem og dra ut svømmehuden. (En finger på oversiden foten og en på undersiden)

Håper du skjønner hvordan jeg mener.

"Krya på dig"

Gunilla
GjenopprettetMedlem
Takk kjære Gunilla, jeg forstår deg så godt hva du mener.
- og det heter tær på norsk.

takk til tiril og som sender goder tanker.

RITA som slettes ikke er så høy i "hatten"
GjenopprettetMedlem
Sender healing i kveld, kjære deg  :wub:
Anonymous
Healing på vei til deg, Rita!

Gro
Anonymous
Du kan rense dem selv også. Dette er en veldig enkel prosess, som bare krever litt tålmodighet, sic.

Her er oppskriften på å la mor jords energi rense dine lymfekjertler. Funker for meg og en milliard kinesere.

hehe, prøvde å skrive en oppskrift, funka dårli, her er internett adresse...

http://youtube.com/watch?v=4o2XFANTrG0

Lykke til, send meg en pm med tele nr hvis du vil ha en muntlig forklaring
GjenopprettetMedlem
Jeg sender deg healing, styrke og kjærlighet.

Klem