Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Jeg gleder meg veldig til noe som ikke skjer nå, tankene er der og jeg er her. sånn har det oppstått apati. også er jeg trøtt og sløv og har problemer med å komme meg ut av drømmesuppa om morgenen. Jeg vil tunes inn i nuet igjen. Tankeland er så drøyt gørr og kjedelig. Noen som kjenner for å ta tromma eller andre remedier fatt og kvessen evnene sine på dette fenomenet så værsegod

GjenopprettetMedlem
Pussig at fleire har det slik.

Gler seg til noko som ikkje skjer no..... Det var ein god beskrivelse!
Særleg no i sommartida då nordmenn flest skal snekre,male,kaste badeballar og vere hyperaktige med hudkontakt ei gitt tid, før skuggane sig over fjella att..Det er masse å høvle over,både i tankane og praktisk.
Går det an å bruke slike mentale mellommodusar til noko tru?
Det lurer eg også på.

Anonymous
Følg den naturlige prosessen så kommer inspirasjon til å handle ut ifra det. Det er ikke så pussig at flere er i samme stemningsleie samtidig. vi er natur, er det regn der ute så er det regn her inne, det er forskjeller men etter mine observasjoner så påvirkes mange samtidig av samme sinnsstemning så sant det ikke er spesielle grunner til noe annet. Individets ståsted er jo alltid unik men kaster du 20 hummer i ei gryte så blir dem røde alle sammen sjøl om en skulle nekte. Jeg heala meg sjøl i dag. sosialt samvær er tingen. folks bevissthet er som lys å regne.
GjenopprettetMedlem
20 hummer,det var nok ein god beskrivelse Kokopelli!

Godt du kom i endra stemningsleie i godt selskap.
Hos meg gjekk det berre over utover dagen,og så gløymde eg heile greia.
GjenopprettetMedlem
Gå å legg deg å la drømmesuppa kokes ferdig,Unge mann.
det er ofte at en forlater seg selv,etter mange timer i senga,((å stå opp med feil føtter,heter det også).
Da skal du legge deg igjen å drømme å finne din opprinnelige skikkelse tilbake.(god gammeldagers sjelehenting)
Ta deg god tid til oppvåknings-seremonien,følg med og ikke la deg lure av impulsen til å styrte ned til kaffetrakteren,
nei,pust inn den nye dagen,kjenn at du har det godt før du står opp.Syng let it be,let it be,av Elvis,og ta deg gjerne en halv-time til i busseland.
Ikke se deg i speilet om morgenen,le av det hele,og kos deg med at du lurte diabloen på doen.(le litt ekstra hardt)
Kjenn den gode følelsen av velværet strømme gjennom kropp å sjel,så ser du hvem du virkelig er,og trenger ingen speil å henge knaggen sin ved.
Life is sweet.

Anonymous
You are sweet Terkji
og finter deg bakom farger og form hehe
GjenopprettetMedlem
Ja jeg har det å slik for tiden.. men nå kan det hende at det kommer ting til sin rette igjen,,
håper det gjør det for deg å!!
gode tanker til deg og alle andre som er/har vært i en pause fase

GjenopprettetMedlem
Ligg deg på magen med navlen ned mot Moder Jord, hodet mot nord.
Anonymous
Meditera över din ljusmästardelfin som simmar i ditt regnbågsfärgade indigobarnlod och rotera dina chakran motsols medans du nynner oh mane pedme hung i 4-takt och slår på din indiantrumma.

Anonymous
Japp, det som funkar är att man GÖR ngt. Det är hela hemligheten.
Att man inte låter apatianden vinna! Slå tillbaka, GÖR NGT, aktivera sig, trumma dansa sjunga träffa folk knulla gå en tur i skogen etc etc.
Shamanisera mera!!