Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
I morges kom mitt søskenbarn, Mike Daniel, og hans kamerat, Alexander, i en stygg bilulykke som skyldtes høy fart og forbikjøring. Ulykken skjedde ca 3 mil sør for Trondheim, mellom Lundamo og Ler.
Mike Daniel ligger alvorlig skadet med brukket nakkevirvel og knust kjeve, heldigvis ingen hodeskader. Vi frykter at han skal bli lam.
Alexander har store og alvorlige hodeskader, og jeg har ingen god følelse for ham stakkar, men setter min lit til dere!
Begge er lagt i koma, Mike til om tirsdagen.
Så kjære Sonenfolk; Kan dere være så snill å sende disse to guttene på 18-19 år masse healing??

De ligger på St Olavs sykehus i Trondheim.
mvh Hege
GjenopprettetMedlem
Kjære deg! For en fryktelig tragedie.... Jeg gråter når jeg leser dette....
Jeg skal prøve å fokusere på Mike Daniel, sende ham gode, varme tanker, og be for at han skal klare seg.
Håper flere her blir med!
Bing [Bot]
Lys, kraft og kjærlighet til Mike Daniel . Og til deg.

GjenopprettetMedlem

GjenopprettetMedlem
Takk skal dere ha.
Har ikke pratet med foreldrene hans i dag, men iflg avisa er det kritisk for Mike Daniel. Alexander døde av de alvorlige hodeskadene han fikk.
Men, pøs på med healingkraft til Mike Daniel som ligger i koma på St Olavs sykehus i Trondheim. Ikke tenk på meg, la heller Mike Daniel komme i første rekke for han trenger virkelig all den hjelp han kan få.
Jeg er veldig takknemmelig for all den hjelpen dere gir ham.
Stor klem fra Hege

FAST Enterprise [Crawler]
Det var trist å lese om denne ulykka. Jeg har hatt fjernhealing på Mike Daniel. Håper det går bra tilslutt.
Skal ta en runde på han i morra og.
Kristine

GjenopprettetMedlem
Jeg kan desverre ikke ta fjernhealing, men jeg skal ha ham med meg i tankene,
og vil sende lys og kjærlighet! Dette var trist og høre.
Sender deg og din familie lys og kjærlighet også!
Klem Silva!
GjenopprettetMedlem
Situasjonen for Mike Daniel er meget alvorlig, men heldigvis stabil, og iflg hans bror så har hevelsene i ansiktet gått ned i løpet av få timer i dag. Jeg er overbevist om at dere er med på å helbrede ham der han ligger.
Takk og takk til alle sammen, men fortsett gjerne å ta ham med i bønnene deres fremover.

Jeg er evig takknemmelig for all den hjelp han får fra dere!
Stor klem fra Hege
Bing [Bot]

Anonymous
sender fjærnbehandling

GjenopprettetMedlem
Nå har jeg og mine nærmeste vært på sykebesøk. Fortsatt ligger Mike i koma, men de har allerede begynt å trappe ned på medisinen, så i løpet av helga tenker jeg at han åpner øynene.
I går ble han operert i kjeven og i nakken. Det viser seg at det er den 7. nakkevirvel som var skadet. Legen var optimistisk, og han sa at han kom hvertfall til å kunne bruke hendene. Og han så heller ikke bort fra at han kanskje kom seg på beina igjen. Men han har mange uker med sykehusopphold foran seg.
Vi er takknemmelig over at han er i live, og vi håper han greier å komme seg på beina igjen.
Vi er litt bekymret hvordan han reagerer når han våkner. Først får han vite at han kanskje blir lam i føttene, og etterpå så får han vite at Alexander er død. Så litt ekstra fjernhealing hadde vel vært på sin plass, slik at han takler dette best mulig. Alexander har allerede reddet livet til flere mennesker da familien hans donerte organer fra ham.
Morgendagen blir ikke lett, da det er da vi alle skal ta farvel med Alexander.

GjenopprettetMedlem
Healing og kjærlighetens lys sendes til dem begge
RITA
GjenopprettetMedlem
Nuntia i stille vib
i stille væren
til Mike Daniel
til Alexander og
alle rundt
som bærer så mye nå
GjenopprettetMedlem
Mike rørte på øynene og skulderpartiet i går, håper han våkner opp fra den medisinske koma snart!!

Men gi Mike hjelp til å takle beskjeden om at hans beste kamerat, Alexander, døde i den samme ulykken han selv var med i..
Jeg føler at jeg maser veldig på dere nå, men sånn er jeg bare når det er noe jeg brenner for
Stooor takknemlig klem fra Hegemor til alle dere som har hjulpet til med å sende healing

GjenopprettetMedlem
Ber en healende bønn for Mike Daniel

GjenopprettetMedlem
Jippiiiii!!!!!!!
Mike har nå våknet fra koma og vi er så glade alle sammen!
Han kjenner igjen sin familie og forstår hva de sier til ham. Han prøver å prate, men sliter med å få frem ordene pga luftrøret som er operert inn i halsen på ham. De har forklart ham hva som har skjedd, og at hans beste kamerat er død; da gråt han stakkar..

Iflg onkel ligger han nå å digger musikk.. med øretelefoner får jeg håpe..

Han rører visst ikke på føttene enda, men det kommer han til å gjøre ja; har jeg bestemt!!