Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Anonymous
Takk til dere, Liljee og lilyane! :wub:
Det er masse god kraft på denne sonen, det er ihvertfall sikkert.
Ja, Liljee, sjeletap har det nok vært. Og det er trolig flere biter. Én har jeg fått på plass nå, og jeg kjenner, pr.idag en ganske ny energi. Om det er integrert og varig på plass, vet jeg ikke ennå. Det tegner iallefall godt.  :eusa_pray:
GjenopprettetMedlem
NY ENERGI, YES :eusa_clap:  :wub:
GjenopprettetMedlem
Skal gjerne sende deg mer jeg  :wub:
Anonymous
"Alias":

Skal gjerne sende deg mer jeg  :wub:

Jeg er ydmyk og glad for din støtte. :respect:  Kanskje jeg stiger til himmels av all energien. :w00t:
Jeg vet ikke hva som er best, når jeg har fått så mye allerede. Vær fri til å gjøre som du føler for. Jeg er bare takknemlig.  :wub:
GjenopprettetMedlem
Bare hyggelig å kunne hjelpe vet du, og dette er vel hver sin gang. Sender deg når jeg en gang finner senga. Er utpreget B-menneske, så det er ikke godt å si når ;)
Bing [Bot]
Takk til deg Lazy! Jeg opplever deg som en av de på sonen som lytter, støtter og gir masse kraft og gode innsikter videre, og denne tråden understøtter det. Når du deler så åpent og nakent om hvor du er åpner du rom for helbredelse også hos andre. Jeg har funnet mye støtte og kjærlighet i dine innlegg og kjenner meg ofte igjen når tvilen gnager hjerteroten som en sulten orm. Kjenner på tvilen, på den sterke kjærligheten og livskraften i det jeg opplever som en intens og kraftfull tilstedeværelse her og nå. Hver gang fremover når jeg gleder meg over noe jeg opplever eller ser i disse sommerdagene, skal jeg be om at denne gleden også sendes til deg. Du er en flott og klok kvinne !
                                                :eusa_clap:            :eusa_pray:          :wub:
Anonymous
Takk Tiril!  :wub:

Jeg, ehhh  :icon_redface: vet ikke helt hva jeg skal si til alle disse godordene. Men jeg skal iallfall ikke stanse dem, slik jeg gjorde i en annen tråd. ;D ::)

Dokker e innmari søte og snille, alle sammen!
Jeg er forsiktig optimist for tiden, det går rette veien. :D :icon_biggrin: :eusa_dance:

So thank you thank you thank you!  :respect: :respect: :respect: