Anonymous
Vad kul att höra att du är nöjd med kursen!
"Silva":
Jeg var eneste elev, men det var egentlig greit!
Känns det inte rart da, at vaere eneste elev? Nej?
Jag har icke hållit kurs till noen ännu, men at ha kun 1-2 elever är ju icke så betungande...
GjenopprettetMedlem
"Lie":
"Silva":
Jeg var eneste elev, men det var egentlig greit!
Känns det inte rart da, at vaere eneste elev? Nej?
Jag har icke hållit kurs till noen ännu, men at ha kun 1-2 elever är ju icke så betungande...
Jeg tenkte akkurat det samme. Noe av det jeg syntes var fint på Reiki-kurset jeg tok,var muligheten for å teste ut på hverandre. Og tilbakemeldingene fra de andre var også verdifulle.
Klemz
GjenopprettetMedlem
Neida, det var ikke rart. Hun healet meg og jeg henne! Alt jeg lærte måtte jeg da gjøre på henne, etter at hun hadde vist meg hvordan gjøre det på meg! Funka så fint atte. Men på neste kurs er vi flere.

GjenopprettetMedlem
Det skjer alltid noe med mennesker som har tatt ett Reiki kurs har jeg erfart, en får en indre styrke som gjør at om det er noe uoppgjort i livet, så kaster man seg idet rett etter ett Reiki kurs. Det har iallefall mange jeg kjenner gjort (jeg også), enten det er skilsmisser, rettsaker eller andre ting man har skjøvet bort. Det er en fantastisk energi! Den vil gi deg mye glede Silva, både dette med å få kunne hjelpe andre,men også deg selv.
Min erfaring med Reiki kursene er at det første alltid er det sterkeste. Og synes også at det blir veldig sterke energier når man er flere på slike kurs. Men det kan sikkert også være sterkt nok med bare 2 stk. Også veldig viktig at man føler en "kjemi" med kursholderen!
Lykke til videre Silva! Ønsker deg masse kjærlighet på din vei

Anonymous
Det har iallefall mange jeg kjenner gjort (jeg også), enten det er skilsmisser, rettsaker eller andre ting man har skjøvet bort. Det er en fantastisk energi!
jeg bare måååååå skrive under på denne. det er utrolig hvor mye som kan skje etter reikikurs. alt gammelt graps skal bort

skummelt, og utrolig befriende

GjenopprettetMedlem
Det med å bli kvitt gammel dritt høres spennende ut for meg... Takker ørnen for nydelig bilde, det er herved lastet ned og lagret på min gamle steinalderversjon av en svært så stasjonær datamaskin
Men fra spøk til alvor her, enhver må følge det hjertet sier er riktig. Personlig har jeg ikke reikikurs, men jeg har lånt boka som ei venninne som har tatt del 1 og 2 fikk på kurset. Har fått reiki noen ganger, og det er en deilig form for healing. Så hvis hjertet ditt sier at det er riktig for deg, så er det riktig. Da er det meningen at du skal gjøre nettopp det. Nåar det gjelder det å få vekk gammel møkk fra systemet er vel det noe alle og enhver hadde hatt bruk for å gjøre, det ligger som regel mye mer der enn du er klar over. Men uansett, det er en prosess i kjærlighet, du vil ikke få mer enn du til enhver tid tåler. Tøft kan det være, ja vel, men du vil komme styrket ut av situasjonen.
Så stå på du, du har i alle fall min fulle støtte
Klem

GjenopprettetMedlem
Herlig Silva
Du har virkelig funnet rett for deg

GjenopprettetMedlem
Håper, Alias, at du er kommet et skritt videre på din vei etter en del renselse

GjenopprettetMedlem
"ørnen":
Håper, Alias, at du er kommet et skritt videre på din vei etter en del renselse 
Har kommet et godt stykke på veien ja, tar tingene etter hvert som de dukker opp. Alt det gamle skal bort, tiden er inne

(svart kaffe)
Stor klem fra Laila