Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jepp, et stort skritt for meg! Vi satt på toget, på vei hjem fra skolen. Ei i klassen min og meg. Hun vet at jeg er en smule alternativ ja, og syns det er interessant, men er også en stor skeptiker som tror mest på vitenskapen! Vel, om dagene er jeg så plaget med varme i hendene. De brenner. Jeg får nesten panikk, og må legge de på kalde flater. Hvilket jeg måtte gjøre på toget.
Hun tittet rart på meg, og spurte hva jeg drev på med. Hun vet jeg skal på reiki-kurs...og jeg forklarte at jeg var brennende het i hendene. Hun spurte om jeg kunne legge hendene på skuldrene hennes. Jeg sa ok, men lovet ingenting, ettersom jeg følte med veldig usikker på dette. Jeg la hendene på henne, uten å massere. Jeg kjente de pulserte noe veldig. Og folk rundt oss tittet rart!
Men det morsomme var, hun ble helt satt ut. Det virker jo! Sa hun. Og jeg kjente at hendene roet seg ned etterhvert. Da jeg tok de vekk, fortsatte vi og preke om alt og ingenting. Etter en stund sa hun at hun kjente varmen min ennå, selv om jeg hadde tatt bort hendene. *Det er som om du holder dem der ennå*....Hun var ganske overrasket. Jeg kjente da en indre glede og takknemlighet over denne gaven!
Jeg måtte ta en omgang til på henne, før vi var hjemme. Da fortalte hun at det var som om jeg flyttet på smerten i skuldra, ned i armen. Da jobbet jeg videre med armen, flyttet smertene nedover mot hånden, og *kastet* bort smertene....
Hun hadde ikke vondt etterpå!

Og hun var veldig overrasket, men også overbevist på dette. For dette var noe som var håndfast. Det gikk ikke å forklare det bort. Hun hadde kjent det fysisk.........

GjenopprettetMedlem
Hurra, flott Silva.
Så flink som du er.
klem til deg fra Malaika og RITA

GjenopprettetMedlem
Så bra Silva! Du har det i deg, - go for it!

Anonymous
Så innmari stilig. You go girl

FAST Enterprise [Crawler]
Flott Silva!Du har det i deg.
Kristine

Anonymous
Härligt Silva!

GjenopprettetMedlem
Takker! Dette var en hærlig opplevelse! OG det ga meg en indre ro jeg trengte selv!

GjenopprettetMedlem
Wow!

Og det... før du har begynt på reikikurset!

GjenopprettetMedlem
Det må ein seie,Silva!
Stå på!
Eller rettare sagt:Åpn opp kanalen!
Kjempeflott.
Anonymous
Du er en åpen kanal for healing

(det er som du holder hendene der ennå)

dette skjer innimellom,tenkte du ville lure litt på dette,for å si det sånn hvem følte du var med deg

klem bast
GjenopprettetMedlem
sweet! u go millygal!
GjenopprettetMedlem
Fantastisk

STÅ PÅ

GjenopprettetMedlem

Dere er bare sååå hærlige! Takk for alt!

GjenopprettetMedlem
Takk for at du minner meg og alle på å bruke hendene mer på hverandre.
Det er så lett å bare folde dem i sammen å lage snurpemunn når en er i det offentlige lyset.
Bra jobba Silva.

Anonymous
det er helt nydelig, nydelige Silva!
godt å lese om en slik opp-åpning
GjenopprettetMedlem
Jeg vet jo at jeg får hjelp, men vet ikke helt hvem...har ikke kommet så langt ennå!
Denne varmen i hendene bare kommer. Jeg gjør ingenting for at de skal bli varme. Jeg har jo klart å heale før, men ikke på denne måten, hvor jeg bare legger hendene på noen, og ikke noe mer. Det var som om jeg ga fra meg varmen og personen fikk den i seg. Så det er jo kanskje en slags kanalisering, man formidler varmen videre. Dette er kjempespennende!
Kanksje vi alle burde bli flinkere til dette som Tele sier. Enten man har varme i hendene eller ikke. Det er alltid godt at noen klapper en på skuldra, tar en hånd til hislen, eller stryker de nære over kinnet! Det er jo også en form for healing.
Jeg har også oppdaget at jeg gir mer eller mindre blanke i hva andre mener og syns. Jeg er i ferd med å stå frem som jeg er, også ute i det offentlige. Så dette i går var et stort skritt og ta! Og...jeg ble mer trygg på meg selv!
Nå gleder jeg meg vertfall til Reiki-kurset....nå vet jeg at jeg har noe å hente der!

GjenopprettetMedlem
Fantastisk Silva. Stå på.
Veldig bra lesing. Takk for at du deler

Bing [Bot]
Så fint at du deler og er åpen. Jeg kjenner også at det er mulig å være åpen nå. Og erfarer mer om hvordan jeg kan heale energi i rom/forsamlinger uten å miste taket i det kognitive, jeg kan være helt tilstede. En anerkjennelse av healingkraft gjør healingkraften sterkere, eller åpner mer opp for at healingenergien kan strømme.
Kannskje det også kan forklare noe av hvorfor du har fått en stekere kraft nå.?? Slik har det virket for meg. Hjelp nå kommer datter 16 år og vil på nett. Takk til deg igjen for alt du deler så åpent.

GjenopprettetMedlem
Hei Silva! Så Hærlig å lese det du har skrevet! Du kommer til å storkose deg på Reiki kurset og tiden er akkurat moden for deg nå. Det som blir viktig for deg er at du lærer å skjerme deg selv så du ikke bruker av din egen energi. Du snakket om at du kjente en indre ro, det er akkurat det du gjør når du gir healing til noen andre. Fred, kjærlighet og takknemlighet for at en høyere kraft bruker deg som verktøy. Når du healer andre healer du også deg selv.
Tenker etter å ha lest mange av deres innlegg hvor fantastisk dere alle er

Dere må komme dere ut i verden og vise hvem dere er! Dere alle har de sterke kreftene, men noen er redde for å vise det, og jobber i det skjulte. Dere har ingen verdens ting å være redde for- Dere vil bli tatt imot med åpne hender. Og en masse kjærlighet og takknemlighet venter dere. Jorden har nå idet siste eksplodert av energier, det sikkert derfor det er så mange som synes det er greit å vise seg i det offentlige rom. Men det er mer enn martha, hun er bare en kanal for noe større. Og 2007 er ett slikt år da mange vil gjøre store forandringer i sitt liv.
Det er helt fantastisk å få jobbe med mennesker, er man ydmyk nok kommer man i kontakt med deres innerste vesen, nemlig sjelen. Jeg er takknemlig hver eneste dag for de jeg har møtt på min vei, den fantastiske jorden vi lever på og alle opplevelsene jeg har hatt. Og takknemligheten vokser seg større jo mer man er takknemlig, og det samme gjør kjærligheten.
Og det er helt sant!
"Happiness cannot be traveled to, owned, earned, worn or consumed.
Happiness is the spiritual experience of living every minute with love, grace and
gratitude."
~ Denis Waitley
Hilser med kjærlighet til dere alle

GjenopprettetMedlem
Så herlig Silva! Stå på...
Det er bare å få utløp for disse energiene som vil ut...Du er en kanal . Tenk noe så vakkert. En kanal for kjærlighetsenergi.
Vi er alle denne energien. Når vi er bevisst den, strømmer den lettere mellom oss. Vi minnes hvordan den føles.
Det er som angelica sier, det er lettere nå...energiene er skiftet...og folk blir mer åpne for sin egen kraft.
Det skjer fort .
Alle som kjenner denne varmen i hendene sine- det er bare å få utløp for den...begynn å heale dine venner og familie. Deretter kommer resten av seg selv.
Stor klem fra meg