Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Ligger her på UNN - venter, venter og venter, for nuh skal jeg straks bli dopa og det skikkelig, men det trenges - hadde ikke taklet en hel dag under kniven med bare lokal bedøving - både gruer og gleder meg - merkelig følelse egentlig - det å bli følelsesløs... Hmmm er det noen som kan holde et aldri så lite sjamanøye med meg i dag - Hva nervøs jeg? - Njæeh vettaf** er nå ikke helt trygg på hvordan det blir å våkne - har alt gått greit - våknet jeg?
Uansett ha en fin dag alle som en!
Nutch/CVS [Bot]
Ja, det kan jeg!
og: "du har alltid valget mellom narkose og agoni" skriver Dorothee Sölle i "mytikk og motstand"
Ha det bra
Gåååja
GjenopprettetMedlem
Kjære Ceno, idag skal jeg ha minst to øyne på deg

Anonymous
Sender deg gode tanker for dagen

Anonymous
Min firbente hjelpervenn er sendt avgårde og holder et øye med deg i dag.

GjenopprettetMedlem
Dette går so fint,atte!
Du får kanskje ein endra bevissthet på kjøpet i det du vaknar,samtidig som det er mange som spring rundt og jobbar,just for you.

GjenopprettetMedlem
Varme tanker til deg, Ceno.

Ja, det kommer til å gå så bra såå...
GjenopprettetMedlem
Varme tanker fra meg og
Det går så bra.
Tenk på alt du opplever i narkose- reisen, sikkert bra for deg
Si fra hvis du trenger healin etter operasjonen også...
Stor klem

Anonymous

GjenopprettetMedlem
skal sende deg gode tanker

dette går bra
GjenopprettetMedlem
Lykke til, Cenobit! Jeg skal tenke på deg i løpet av dagen!
Klem fra Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
Cenobit, nå ligger du vel under kniven. Jeg sender englene til å våke over deg.
I mitt hjerte ber jeg om at alt går bra.

GjenopprettetMedlem
Nå er du nok ferdig og har funnet ut at du våknet
Ingen spøk med operasjoner som tar så lang tid,nei. Håper det gikk greit (og det gjør det jo heldigvis som oftest!), og at du blir frisk som en fisk. (Prøvde selv å få en operasjon som skulle ta hele dagen,-fikk beskjed om at jeg var for gammel.... og at ryggen var for dårlig...)
Lykke til med tiden etterpå

, sender deg noen gode tanker til denne tiden

Stooor klemz fra Arkadia
GjenopprettetMedlem
Cenobit,
Vit at jeg er med deg, jeg og. Både i dag - og også med noen oppfølgingstanker.
klem fra tilda
GjenopprettetMedlem
Har hatt deg i nærheten i dag Cenobandeno.
Power to you on the awakening of the mind.
and peace.

GjenopprettetMedlem
Takk alle sammen

kom meg gjennom det og har ikke store
fysiske smerter
Takk for tipset Gåååja - for meg ble det en kombinasjon, burde jeg lese boken?
7.5 timer sort hull - utover det.... beklager men jeg klarer ikke skrive mer om dette nå - det hadde ikke engang egnet seg i "eitrende forbanna" tråden
Anonymous
Så fint at du kom deg igjennom det.

GjenopprettetMedlem
Godt å se deg "vel" tilbake, ceno.

Alt vel i forfriskningsfasen ønskes deg.

GjenopprettetMedlem
Godt du er oppe og går,og daskar på tastane,Ceno
Sender deg litt honningbalsam.

Nutch/CVS [Bot]
"cenobit":
Takk for tipset Gåååja - for meg ble det en kombinasjon, burde jeg lese boken?
Flott å se deg igjen her på sonen. Om du er interessert i hva som kan skrives om mystikk fra et (feministisk - liberalt) teologisk ståsted og/eller om du er interessert i hva er sammenhengen mellom mystikk og frihet, ja så er det givende å lese boken.
Håper du blir frisk snart
Gåååja
Anonymous
Godt at du kom deg vel igjennom operasjonen.

GjenopprettetMedlem
Ha god bedring

GjenopprettetMedlem
Takker igjen

- det går bra nå
Grunnen til min frustrasjon her tidligere var at jeg takler svært dårlig å bli respektløst behandlet, spesielt av mennesker som jobber innen helsevesenet...
Anonymous
vi bor i veldstans Norge, det følger dessverre ikke med bruksanvisning på hvordan man burde oppføre seg når man jobber med medmennesker,
dette opplevlevde jeg alt som 16 åring å bli direkre mobbet på sykehuset.
Du er en mann som jeg håper legger inn en skriftelig klage,det vil hjelpe de som kommer etter deg alle skal behandles på en verdig måte også de som ikke respekterer andre(derfor skriftelig klage hvordan skal de ellers se seg selv).hvis de ikke blir kaldt inn på teppet om de er leger eller hjelpepleier noen mednennesker (Maktmennesker)tror nemelig de kan si å gjøre akkurat som de vill,det kan de ikke vis de som opplever urettferdighet sier i fra,bled litt revet med her likte ikke at du bled respektløst behandlet god bedring Cenobit
GjenopprettetMedlem
Jeg er klar over at det ikke finnes noen bruksanvisning, men man forventer et minimum av normal folkeskikk fra velutdannede mennesker i omsorgsstillinger. Jeg har dessverre så alt for ofte opplevd det motsatte. De holdninger som avdekkes er mildt sakt sjokkerende og den maktarroganse som gjennomsyrer det offentlige helsevesen når man muntlig forsøker å gjøre dem oppmerksomme på deres fremferd gjør at jeg er i ferd med å utvikle en slags nulltoleranse.
Jeg har allerede gjort avdelingsleder ved behandlings-stedet oppmerksom på at jeg vil sende skriftlig klage og hva jeg vil klage på, men jeg venter med å sende klagene til jeg har mottatt epikrisen.