Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Det er et tema som har vært debattert på sonen.
Jeg vet at man ikke skal gjøre det, og jeg gjør det heller ikke.

Men det som skjer etter at jeg har gått inn i søvnen, er en annen sak.

Det var slik jeg begynte å formidle healing, uten at jeg visste hva det var den gangen.
Jeg sovnet, trodde jeg begynte å drømme, men det var ikke  drøm slik jeg kjente den, jeg var "våken" og handlende og jeg befant meg i livet til andre mennesker, ved deres side. Noen ganger var jeg i deres sted, i deres kropp, levde gjennom en periode i deres liv. Ofte mennesker jeg aldri hadde møtt. Noen ganger mennesker jeg kjente til.
Jeg trodde det var drømmer.

Så kom den dagen da jeg møtte vedkommende dagen etter, ett barn som hadde blitt kvitt ørebetennelse og 41 i feber på noen timer.
Da ble jeg skrekkslagen, da skjønte jeg hva som skjedde mens jeg trodde jeg drømte...
Jeg sluttet å ”drømme” på det viset da.

Dette er mange år siden, jeg har etter hvert blitt kvitt skrekken, det har blitt noe jeg gjør ofte nå, det å formidle healing, nå i våken tilstand med tillatelse.

I går var det som en ny fase startet, et steg inn i det å formidle healing som profesjon
Så var det noe som påkrevde en annen type kraft, jeg avtalte å gjøre det som fjernhealing i kveld.
Jeg går inn mellom verdenene som jeg pleier og får beskjed om at det er allerede gjort. Jeg gjorde det i går mens jeg sov. Da husket jeg det. Da husket jeg hva som skjedde etter at jeg hadde sovnet.

Nå var det riktignok avtalt, men ikke tidspunktet.

Jeg har begynt å heale mens jeg sover, igjen.
Jeg husker plutselig bruddstykker av andre ”drømmer” og..

Så undrer jeg hva gjør jeg nå?
Er det slik det skal være, er det ”avtaler” som blir gjort mellom det høyere i meg selv og den jeg ”drømmer” om?
Blir jeg ”trukket til” en som ber om hjelp i form av et ønske eller bønn til det Høyere?
Eller skal jeg lukke det?
Transformere det?

Tanker og følelser rundt dette mottas med takk!!

gro

ooops, det skulle visst vært under temaet "Healing" dette.....Moderator?

eller var det kanskje et slags svar i det, der det havnet i "Healingsonen"....
GjenopprettetMedlem
Hei gro ,

fint at du deler dette...jeg vet ikke hva man liksom skal gjøre, men har hatt en liknende opplevelse

Det var en synsk mann, jeg ble kjent med i sommer . Han fortalte plutselig at jeg hadde kommet til han i drømme
Vi hadde vært ute og fløyet...dette var mange kvelder på rad. Han gikk da gjennom en tung periode .

han sa han hadde på følelsen at sjelene våre hadde avtalt dette.At han fikk healing fra meg

Hm. Intressant .

Jeg hadde ikke intensjon om å heale han , før senere .

Kanskje sjelene jobber på egenhånd noen ganger  :innocent2: ( skulle ikke forundre meg  :P )

Lurer på om det er andre synspunkter....
Anonymous
Umiddelbart føler jeg glede over din formidlingsevne

ydmykhet overfor gaven du bærer på

og takknemlighet over healingen jeg har fått og fortsatt mottar,

siden tidspunktet tydeligvis er et nokså relativt begrep.

Det er det jo. Et punkt er en abstraksjon. Naturen kjenner ingen rette vinkler eller punkter.
Derimot soner, områder, membraner.
Velkommen i mine soner.

Forresten har jeg også møtt en mann i sommer som fortalte at jeg hadde kommet til ham i drømme noen dager før.
Han ble meget rørt og sa vi var sjelefrender...

Ellers er det et spennende tema at man gjerne slutter å drømme om noe mens man integrerer stoffet i det våkne sinnet,
etterpå er drømmeveien åpen igjen .. kanskje for å forberede neste steg?
Anonymous
Jeg tror ditt høyere selv alltid har oversikt over dine egenskaper og evner før du selv blir klar over det. Det kan virke som du er en naturlig healer. Ditt høyere selv ordner til avtaler slik at du healer andre på dine astralreiser. Det kan oppleves som om man drømmer, men forskjellen på en vanlig drøm og en astralreise, er at astralreiser er veldig klare. På astralreiser kan man møte sine hjelpere, avdøde slektninger, hjelpe andre med foreks healing, selv få healing, få råd eller komme med råd osv.
Jeg tror nok at dere lager til avtaler på den "andre siden". Så tror at du bare skal slappe av.  :icon_biggrin:
GjenopprettetMedlem
Ved å lese ditt innlegg, gro, og svarene du får,
ja, så føler jeg en åpning og en glede,
og et lys

og jeg også er takknemlig  for din gave

let it go
no mind
no control
but trust
GjenopprettetMedlem
Så flott! Stol på dine evner!  :wub:

Jeg tror ditt høyere selv alltid har oversikt over dine egenskaper og evner før du selv blir klar over det. Det kan virke som du er en naturlig healer. Ditt høyere selv ordner til avtaler slik at du healer andre på dine astralreiser. Det kan oppleves som om man drømmer, men forskjellen på en vanlig drøm og en astralreise, er at astralreiser er veldig klare. På astralreiser kan man møte sine hjelpere, avdøde slektninger, hjelpe andre med foreks healing, selv få healing, få råd eller komme med råd osv.
Jeg tror nok at dere lager til avtaler på den "andre siden". Så tror at du bare skal slappe av. 

Dette var en troverdig forklaring, Føniks.... 

Du verden hvilke fantastiske evner dere har!  :respect:
Anonymous
Jeg takker dere alle for gode svar,
de synker sakte inn i meg og det er som de møter noe der inne som er så hjertens enig!

Det stemmer det Fønix, de er meget klare og tydelige, "drømmene" ,en vanlig drøm er slett ikke slik. Så er det da mitt høyere selv som vil vise meg noe, igjen, som du Susy også nevner med at drømmeveien åpner seg..

Spennende tider, dette..

igjen takk for svar,
Jeg ble glad og lettet av å lese dem,
interessant at flere har opplevd å møte andre mennesker i "drømmetilstand", det baner veien for hittil uutforskede tankebaner.

Gro
GjenopprettetMedlem
Et spennende tema du tar opp Gro H, og takk for at du deler av dine erfaringer,
for dette er noe som jeg også har undret meg over.

Jeg har også opplevd slike ” drømmer” eller reiser som er helt krystallklare.
I noen av ”drømmene” er jeg healer for mennesker jeg aldri har sett før,
og det kan like gjerne skje i andre verdensdeler, som i mer hjemlige omgivelser.
I den siste drømmen jeg hadde, opplevde jeg en livstruende scene, sett og opplevd
gjennom et annet menneske.
Dette har vært sterke møter som gjør inntrykk.

Men jeg har også opplevd å få hjelp fra den ”andre siden” eller mellom verdnene,
(når jeg har bedt om det)
i form av sterke ”drømmer” hvor jeg har møtt fremmede healere og sjamaner.
Disse ”drømmene” er krystallklare og under healingen har jeg følt ”smerte”, prikking,
eller vind gjennom kroppen.
Fysiske reaksjoner som er så sterke at de merkes gjennom ”søvnen”
Møter som fyller meg med ydmykhet og undring, for det er nesten som om disse hjelperne
vet bedre enn meg selv hva som er til mitt beste.

Jeg vet ikke hva dette er, men tror at siden vi alle kommer fra samme kilde,
vil det høyere selv stille seg åpent både for å ta imot ,og å gi hjelp når det behøves.

I krisesituasjoner og under sykdom er ofte ønsket om hjelp og helbredelse sterkt og inderlig.
Healeren på sin side har vel et oppriktig ønske om å kunne være til hjelp der det behøves.

Jeg tror ikke at det er mulig å påtvinge noen hjelp, der det ikke er ønsket,
gjennom drømmer eller astralreiser, men at det  er mulig å skape forbindelse mellom
giver/ mottaker av hjelp når disse er på ”kanal” samtidig, slik at healing kan skje.
GjenopprettetMedlem
Jeg håper du ikke stenger dette ute, for denne healingen er nok men tå være.

Jeg har ved tidligere anledninger vært ute og sagt at man ikke skal heale uten at man har blitt bedt om det på forhånd, og det står jeg ved, men.....

Det som skjer her, tror jeg, er at ditt høyere selv oppfatter en bønn om hjelp/healing fra personer som virkelig trenger det, og deretter foretar ditt høyere selv en drømmehealing. Så i dette tilfellet er alt på plass.

Jeg tror at det man fortar seg når man er i drømme, eller i transe (som man ikke har bestemt seg for å gjøre før man går inn i tilstanden) alltid vil være riktig. I de tilfellene vil man alltid ha fått en "forespørsel" om å gjøre det på forhånd.

Jeg sliter litt med å finne de riktige formuleringene her, men det viktigste er at dette må du fortsette med, virker helt riktig på meg.

Klem

Gidgeroo