Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
far min var i en ulykke igår, han jobbet og fikk en truck over seg. foreløbig ser alt bra ut, opprevet bein og en liten sprekk på hodeskallen.
igår prøvde jeg min egen vri av healing uten at e egentlig vet hvordan det skal gjøres men gjorde et forsøk på å sende mine kraftdyr for å våke over ham.
er ikke ute etter sympati men ville vært flott om dere sendte noen varme tanker til ham i løpet av dagen i håp om rask bedring.
takk takk
http://www.agderposten.no/article/20071 ... ABONNEMENT
ikke tro på alt dere leser,. en del er oppspinn fra journalister
GjenopprettetMedlem
må egentlig legge til at han ikke aksepterer den veien jeg har valgt angående sjamanismen så hvis noen har fått ideen om å prøve ta kontakt med ham på "vårt plan" så tror e ikke det vil falle helt i smak.hehe
men bortsett fra det, fortsett å sende varme tanker:):)
GjenopprettetMedlem
Hei Tigerseye! Det var trist å høre,håper det går bedre med ham?
Gode tanker avsendt.
Tenker på deg (her kunne jeg tenkt meg en klemme-smiley)

GjenopprettetMedlem
takk for omtanken. klemme smileyer er vel litt vanskelig men takk for tanken iallefall

*klem*
GjenopprettetMedlem
"tigerseye":
igår prøvde jeg min egen vri av healing uten at e egentlig vet hvordan det skal gjøres men gjorde et forsøk på å sende mine kraftdyr for å våke over ham.
...etter min mening skal man ikke heale mennesker som ikke vil ha healing eller heale mennesker "i smug"...men å sende gode tanker og be en bønn for en person mener jeg bare er bra saker

...sender varme tanker til din far med ønske om god bedring...
GjenopprettetMedlem
e har forstått det slik også, men i hans tilstand er det ikke mulig å spørre om tillatelse og siden det er mellom far og sønn ser jeg på det som et slags unntak, men prøver å sende gode tanker også. e har aldri forsøkt å heale folk før, heller ikke sendt kraftdyr for å våke over en. men det kan jo ikke skade å prøve, intensjonen er jo god iallefall.
oppdatering er at han fremdeles ligger på intensiven men foreløbig er alt bra. men han må ha masse hudtransplantasjon til leggen som er ødelagt.
GjenopprettetMedlem
hei hei. dette er en oppdatering.. min far er blitt mye kvikkere idag og (veldig) rastløs..hehe . så det verste ser ut til å være over og han blir nok rask og fin igjen. vil takke alle som har sendt gode varme tanker til ham men sier ikke stopp. send gjerne gode tanker hvis dere vil
takk til dere sonefolk

:)
GjenopprettetMedlem
Det var fint å høre,tigerseye

Anonymous
Sender gode tanker til din far og familie klem bast
GjenopprettetMedlem
ny oppdatering,,, han har nå kommet seg ganske gått, fikk tilogmed lov til å komme hjem på heljebesøk i denne helja, men til neste uke skal han kanskje ta hudtransplantasjon så får håpe alt går fint der.
takker sonefolket for deres varme tanker