Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Er det noen som kan, eller vet om noen, som kan se negative energier/vesener/hva-det-nå-måtte-være, som skaper fysiske og psykiske problemer, for så å gå inn og nærmest fysisk fjerne dem/det? Noe ala amazonas-sjaman-style, om det er noen som skjønner hva jeg mener..?

Anbefalninger og tips mottas med takknemlighet :-)
GjenopprettetMedlem
Ga til en sjaman sa skal han nok fjerne det.
GjenopprettetMedlem
Har gjort det flere ganger :eusa_clap:
GjenopprettetMedlem
Jeg har fått hjelp :eusa_clap:
I mange,mange år slet jeg med depresjoner. På den tiden begynte (selvsagt...) min egen indre jobbing. Bl.a. var jeg på kurs i chakra-meditasjon og da dukker det opp en munk. Jeg var i mange år sikker på at han var en av guidene mine,og han virket snill og god.
For 2-3 år siden var jeg til behandling hos en god terapeut. Da kom forklaringen på hvem han var opp: vi hadde vært i samme kloster i et annet liv. Han ble solgt dit av sine fattige foreldre. De eldre munkene misbrukte han. Jeg jobbet på kjøkkenet og der var det eneste stedet han fikk fred og omsorg. Da han døde "hang" han seg på meg i liv etter liv. I behandlingen snakket jeg med han og fortalte at det var helt ok at han gikk videre nå. Så sendte vi han opp i et nydelig lys.
Etter dette har jeg ikke hatt depresjoner :respect:

Finn deg en god terapeut (evt send meg en PM så kan jeg gi deg opplysning om vedkommende jeg var hos :))
GjenopprettetMedlem
I mange,mange år slet jeg med depresjoner. På den tiden begynte (selvsagt...) min egen indre jobbing. Bl.a. var jeg på kurs i chakra-meditasjon og da dukker det opp en munk. Jeg var i mange år sikker på at han var en av guidene mine,og han virket snill og god.
For 2-3 år siden var jeg til behandling hos en god terapeut. Da kom forklaringen på hvem han var opp: vi hadde vært i samme kloster i et annet liv. Han ble solgt dit av sine fattige foreldre. De eldre munkene misbrukte han. Jeg jobbet på kjøkkenet og der var det eneste stedet han fikk fred og omsorg. Da han døde "hang" han seg på meg i liv etter liv. I behandlingen snakket jeg med han og fortalte at det var helt ok at han gikk videre nå. Så sendte vi han opp i et nydelig lys.
Etter dette har jeg ikke hatt depresjoner respect

At de man opplever som en hjelper... kan altså likegodt være en klebeånd...?  :w00t: Hjelp!
GjenopprettetMedlem
Det er mulig det kan kalles det?
Det som var var at han ikke opplevdes som negativ,men det hadde tydeligvis en negativ virkning på meg. Og da jeg fikk historien,ble jeg lei meg på hans vegne.

Sikkert andre som kan mer om dette her inne?
GjenopprettetMedlem
Ser på profilen diin Sat_nam at du bor i Oslo. Det burde være noen her på forumet som kan ta den utfordringen. Selv bor jeg i Bergen og er sjelden i Oslo. Det viktigste i en slik sak er at det er noen som kan se helheten, og ikke fjerner noen som skal være der. Jeg hører dessverre oft om tilfeller der uerfarne kommer inn og fjerner den mest fremtredende energien som er der, uten å gå bak for å se om det er mer. Det fører av og til til at det virkelig negative blir verre, fordi den mest fremtredende energien kan være en beskytter som demper de negative kreftene. Pass på å beholde de som er der for å beskytte, og fjern de virkelige negative energiene.
GjenopprettetMedlem
Helt enig med deg gidgeroo.

Det er ingen lek..
GjenopprettetMedlem
"gidgeroo":

Ser på profilen diin Sat_nam at du bor i Oslo. Det burde være noen her på forumet som kan ta den utfordringen. Selv bor jeg i Bergen og er sjelden i Oslo. Det viktigste i en slik sak er at det er noen som kan se helheten, og ikke fjerner noen som skal være der. Jeg hører dessverre oft om tilfeller der uerfarne kommer inn og fjerner den mest fremtredende energien som er der, uten å gå bak for å se om det er mer. Det fører av og til til at det virkelig negative blir verre, fordi den mest fremtredende energien kan være en beskytter som demper de negative kreftene. Pass på å beholde de som er der for å beskytte, og fjern de virkelige negative energiene.

Helt enig i at det er viktig å finne en dyktig behandler som ikke bare "sender" det vonde av gårde! Det var derfor jeg ville anbefale henne jeg var hos :) Hun er veldig dyktig og går absolutt videre og bak :respect:
GjenopprettetMedlem
Ja, dette er nokså seriøse greier, så derfor ønsker jeg anbefalninger fra noen som vet om noen som virkelig er dyktige. Har tenkt på Ailo, har ei venninne som skal til ham snart, så tenker å høre hvordan det gikk etterpå. Men vet ikke hva slags priser han oppererer med..
Og ja, jeg bor i Oslo.
GjenopprettetMedlem
betal til en sjaman sa mye du kan, de gjor vel den jobben som egentlig man skal gjore selv.  :eusa_pray:
GjenopprettetMedlem
tips! terapeuter som jobber m theta healing gjør dette. søk på alternativopplysningen.
GjenopprettetMedlem
Når vi fortrenger temaer, lagrer det seg oppsamlinger med negativ energi..
Særlig ved å holde oss selv tilbake skaper ubalanse...
jeg tenker da først og fremst på det å fornekte oss selv, både ovenfor andre og men og seg selv..

Når det er temaer i oss selv vi nekter å vise/jobbe med..  stagnerer energien og oppleves som negativ energi..
Etter det jeg har lært er det da viktig å lære/tørre å være tro mot seg selv..
F.eks: selv en liten løgn, om den er rettet mot andre eller seg selv spille ikke noen rolle..  men hjelper til med å stagnere energien..
og igjentatte løgner skaper et negativt energi mønster..
Tilslutt glemmer man hvorfor man opplever den negative energien...

Dette vil sette seg i psyken først, men og i det fysiske hvis det får holde på lenge nok..

Først og fremst tror jeg det lønner seg å være ærlig mot seg selv..
Ikke la ens egen dommer holde en unødig skyggen..  elsk deg selv, på godt og ondt..

Lykke til ..

klem jim