Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Ivar er alvorlig syk. Han er nylig operert for lungekreft. I den forbindelse har de også satt inn en ventil i halsen for å lette pusting når det trengs.

Men det har oppstått komplikasjoner. Det er betennelse rundt ventilen i halsen. For to dager siden ble han innlagt med alvorlig lungebetennelse. I dag kom beskjeden om at han sendes til Feiring fordi han i tillegg trenger en hjerteoperasjon.

Ivar er født 06.04.50 og bor i Sarpsborg.

Hvis det er noen av dere sonevenner som føler seg kallet til å være med, vil det bli sendt healing i kveld kl 22.00.
GjenopprettetMedlem
Jeg blir med.
GjenopprettetMedlem
Jeg blir også med
GjenopprettetMedlem
Jeg er med.

RITA
GjenopprettetMedlem
Er med jeg også...

GjenopprettetMedlem
kl.22.
:wub:
GjenopprettetMedlem
Er med!
Tenner lys og sender de varmeste healende tanker til ham...
GjenopprettetMedlem
Jeg setter meg inn i denne sirkelen kl 22 for at denne mannens sjels ønsker skal få bli til i aksept, tillitt, kjærlighet og stor klar favnende forståelse. Måtte hans smerter tåles og slippes fri.

:wub:
Anonymous
Noen tilbakemeldinger på gårdagen..? :)
GjenopprettetMedlem
Takk til alle dere som har vært med og sendt til Ivar  :respect:

Han er nå hjerteoperert og operasjonen gikk som smurt.
Han er oppe og i godt humør.

Håper at dere er med og sender mer, gjerne hver dag i noen dager framover.
Vi kunne satt klokka ti på kvelden som fast tidspunkt.
GjenopprettetMedlem
Godt å høre Inger Lise
Er med fremover  :wub:

RITA
GjenopprettetMedlem
Det var fint å høre!

Jeg så at vi var en sterk sirkel rundt han som holdt hender. Der falt etterhvert en ro og en slags lett lysende boble av fred og aksept på plass rundt han. Mye ble også sluppet av gammelt grums.
GjenopprettetMedlem
Siste nytt om Ivar:

Han er nå utskrevet fra sykehuset, så tilstanden er altså sterkt forbedret.
Han er ved godt mot.

Men fremdeles kan han trenge kraft og healing, og den vil bli sendt i morgen kveld kl 22.00.
For alle dere gode mennesker der ute, er det bare å bli med, hvis dere føler dere kallet  :biggrin:

Og sist, men ikke minst; takk for all hjelp og gode tanker fra dere så langt!  :wub:
GjenopprettetMedlem
Jeg er fortsatt med  :wub:

RITA
GjenopprettetMedlem
Tilstanden til Ivar er fortsatt alvorlig. Derfor vil det bli sendt healing til ham i morgen kl 22.00.

Jeg håper det er noen av dere som føler seg kallet til å være med fortsatt.

På forhånd takk  :respect:
GjenopprettetMedlem
Blir med å sende til Ivar  :wub:

RITA
GjenopprettetMedlem
Er med.