Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg kjenner to damer som er veldig plaget med migreneanfall.
Så nå spør jeg dere om dere kunne tenke dere å bli med og sende disse healing i kveld kl. 22.00.
Den ene heter Renita og er født 18.04.90
Hun er datteren til sonens Silva.
Den andre er sonens RITA, født 04.07.65.
Så for de som føler seg kallet...igjen...er det bare å henge seg på

GjenopprettetMedlem
Da har jeg hengt meg på...

GjenopprettetMedlem
Den her føler jeg meg kalla til. Har hatt mye migreneanfall selv i det siste og har jobba mye med det. Ser ut som jeg har funnet ut av hvorfor anfallene har kommet, og funnet den nødvendige beskyttelsen! Sees på ethernettet i kveld!
GjenopprettetMedlem
Jeg kan ikke være med på dette ,men jeg kan gi en mulige tips til årsaken .
Migren er ofte hos de folka som strever etter perfeksionisme ,men de strever etter det ved å kritisere seg selv ,skylder på seg selv ,og straffer seg selv. De er fult av kompliserte tvangstanker til selvskyld . Å bli kvitt det ,er å bli kvitt migrene.
sender healende tanker med det samme.
GjenopprettetMedlem
Et litet urteråd i tillegg til healingen:
En del former av migrene kommer av krampe i blodkarene som går til hjernen. Hvis en får slik krampe blir det oxygenmangel i hjernen og en får migrene. Er en rask med å smørre nakken med ryllikolje før oxygenmangeln kommer kan en unngå migrene.
Les mer hvordan en lager ryllikolje under Ryllik-krampeløseren (Urtekraft, urteråd)
GjenopprettetMedlem
Jeg vet ikke hva jeg får til kl 22.00 ikveld, men jeg vil støtte opp på min måte så godt jeg kan.
Har selv hatt migrene i mer enn 25 år, og vet godt hvor ødeleggende den kan være. Den er heldigvis mye lettere nå.
Dimi, jeg er veldig enig med deg, det gjelder nok for mange, om ikke alle.
Av egen erfaring vil jeg føye på et par ord til: Motstand og fornektelse. Det kan bunne i hendelser langt tilbake i tid som skaper angst og motstand. Det kan bli en beskyttelsesmekanisme, som er svært vanskelig å gjennomskue.
Jeg ønsker begge to varig bedring.

GjenopprettetMedlem
Takk kjære sone venner.

Jeg sov som et barn hele natten og hodet er myyyye bedre i dag.
jeg smiler til verden
RITA
GjenopprettetMedlem
Skal hilse å takke så masse fra min datter!