Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei ! Jeg trenger sårt healing til ryggen skulder, og har ofte betennelser i ryggen ,er det noen urter alternativ medisin jeg kan bruke i stedet for voltaren som hjelper ,men ødelegger maven ? På forhånd takk
mvh Andre Tilley
GjenopprettetMedlem
Hei Andre
Jeg regner med at du har betennelse i rygg og skuldre siden du bruker voltaren. Et avkok av Hvitpil, krossved og djevelklo. Lag avkok av like deler rot. Del i 6 doser og drikk over 2 dager. Hvis du ikke merker bedring etter 7 dager, så del avkoket i 3 doser og drikk daglig i 1 uke.

Spør i helsekost etter preparatene - hvis du ikke får tak i det der, så kan du kontakte Rolv på urtekilden.no. De er absolutt og anbefale.

Noe annet du kan drikke (uavhengig av dette) er hagetimiante - den er betennelsesdempende og antiseptisk.

Jeg kan godt sende deg healing i kveld.
Lykke til

RITA
GjenopprettetMedlem
"RITA":

Hei Andreas
Jeg regner med at du har betennelse i rygg og skuldre siden du bruker voltaren. Et avkok av Hvitpil, krossved og djevelklo. Lag avkok av like deler rot. Del i 6 doser og drikk over 2 dager. Hvis du ikke merker bedring etter 7 dager, så del avkoket i 3 doser og drikk daglig i 1 uke.

Spør i helsekost etter preparatene - hvis du ikke får tak i det der, så kan du kontakte Rolv på urtekilden.no. De er absolutt og anbefale.

Noe annet du kan drikke (uavhengig av dette) er hagetimiante - den er betennelsesdempende og antiseptisk.

Lykke til

RITA

Tusen takk, sier gjerne ja takk til det :)
GjenopprettetMedlem
"andreunivers":

"RITA":

Hei Andreas

Lykke til

RITA

Tusen takk, sier gjerne ja takk til det :)

Ringte Rolf men han hadde ingen av de :'( Det var vanskelig å få tak i
GjenopprettetMedlem
Ok, det var dumt. Hagetimian får du kjøpt i helsekost - kjøp det. Selleri har min mor hatt nytte av - så det kan prøves.
Jeg kan lage en olje til deg, men det rekker jeg ikke før jeg drar på 14 dagers ferie. Er du interessert i det så send meg en pm.

Et alternativ er å sende Sonens Gunilla en PM - hun vet nok råd.

RITA
GjenopprettetMedlem
Peppermynte er godt for verkende ledd.

RITA
GjenopprettetMedlem
Hei Andre.

Sender deg healing i kveld, rundt kl. 23, hvis det passer for deg  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
"Inger Lise":

Hei Andre.

Sender deg healing i kveld, rundt kl. 23, hvis det passer for deg  :biggrin:

Sier tusen takk for det:))