Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg har fått høre at jeg har / hadde en såkaldt "klebeånd" festet til meg. Ting som skjedde i det tidsrommet den angivelig festet seg (rundt 12 årsalderen) og i ettertid, får det til å henge på greip i at den kan ha vært årsaken til en del trøbbel i livet mitt. Selv om jeg synes det høres merkelig ut at det går an.

Er det andre her som har erfaring med slike typer?
GjenopprettetMedlem
Dytter denne opp, ettersom jeg også er interessert i dette temaet!
GjenopprettetMedlem
Den enkleste måte å bli kvitt disse på er å fange dem med søkevikler og sette dem til jord  ;) Da blir de nullet ut!
GjenopprettetMedlem
Jeg har aldri, aldri hørt om klebeånder. Er det noen av dere som vet som aller først kan forklare hva dette er, og hvordan det utarter seg? Vennligst.
Anonymous
om man gjør ordet klebeånd om til en energi som kan befeste seg fysisk og psykisk
blander seg inn i ditt energifelt, bare en tanke  ;D
om hva en klebeånd kan være ?
GjenopprettetMedlem
En klebeånd er en død person som har festet seg til en levende person.
Denne kan skape trøbbel for vedkommende.
En sjaman kan fjerne den.

:icon_cool:

Hexedoktor'n
GjenopprettetMedlem
Ja, og det finnes enda mere av dem :De som sitter på nakken,de som går mellom beina,de som kaster en henge tau over halsen og mange fler.

Og det er ikke nødvendigvis fra ens fortid.
GjenopprettetMedlem
Vad betyder/är søkevikler?
GjenopprettetMedlem
Kva har eigentleg klebeånder med svart magi å gjere?
Meinast det her at dei er bortimot manipulert fast på ein ulukkeleg person?
At dei er onde i seg sjølv?
Eller at ein må utøve svart magi for i det heile å riste dei av seg?

Kan ei lukkeleg symbiose vere mogeleg ved transformasjon?

Sitat:Vad betyder/är søkevikler?    http://no.wikipedia.org/wiki/%C3%98nskekvist
GjenopprettetMedlem
Tack för hjälpen Final Tribe!

Funderade faktiskt på om det kunde vara önskekvist...
På svenska finns också många namn, bland annat slagruta.

:)
GjenopprettetMedlem
Klebeånder kan komme og gå...... Jeg tror de kommer enten fordi at du har samme frekvens som de, at du har veldig høy frekvens og se suger på deg, eller at de vet at du kan sette de fri. :)

Hvis man uten opplagt grunn begynner å føle seg elendig eller på andre måter litt uvanlig i forhold til hva man har vært tidligere, kan det være en klebeånd, eller hva man vil kalle det. :)

Ikke farlig. :)

Og de slipper vanligvis lett :) Men hvis du er mottagelig for dette, bør man rese seg regelmessig.
GjenopprettetMedlem
Så klebarane slepper taket når søkevinkelen kjem fram?

Er det tilfelle at klebeånder kan hefte seg til gjenstander, som folk på si side er knytta til?
GjenopprettetMedlem
Ja, de kan også feste seg til ting og steder. :)
Søkevinkler kan sikkert fungere helt supert, men det har jeg ingen erfaring med.

Jeg fikk hjelp til å fjerne en for en del år sia. Jeg følte meg mye lettere etterpå, men så viste det seg at klebeånda hang fast hos han som hade drevet den ut :) Lærte meg hvordan å gjøre det selv, så nå bruker jeg bare tankens kraft, litt salvie innimellom og hvis de er motstandig så bruker jeg tromma eller munnharpe eller synger :) Kan være smart å ha jevnlige "slipp" for å holde kraft og energi på høyde med den man er. :)
GjenopprettetMedlem
ønskekvist = slagruta
sökevinkler = vinkelpekare
Skulle jag tro...

"Rani":

Lærte meg hvordan å gjøre det selv, så nå bruker jeg bare tankens kraft, litt salvie innimellom og hvis de er motstandig så bruker jeg tromma eller munnharpe eller synger :)

Så bra att du fixar det själv, men är det så lätt...  bara så där? 

"Final Tribe":

Så klebarane slepper taket når søkevinkelen kjem fram?

Tror nog man använder vinkelpekarna till att hitta den va?
Och kanske bruka dem som redskap for å slippa "smutsa" sina händer?