Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Er for så vidt forelska i livet/mysteriet,og er derfor kommen i et grusomt dilemma:
Vis åndelege bånd drar inn i hampen oppover i høgden,
samtidig som meir jordiske forfedreånder riv seg i håret og vil ha besøk,kva skal ein velge når ein
ikkje har vunne i tipping?
Kva ville de gjort? Føle med hjertet hjelp heller ikkje,for hjertet er åpent,men nokon prøver å jorde meg og hjertet mitt.
(Ole Brumm held på å utvikle kviser..)
Misunner alle som målmedvitne veit kva dei skal til ei kvar tid,og kvifor...
GjenopprettetMedlem
Ja, det er et dilemma som er vanskelig.
Jeg ville tatt den åndelige reisen..
de jordiske kan jeg ringe til
Så får du fortsette å tippe og satse på at åndene er med deg.
Lykke til, uansett hva du velger

GjenopprettetMedlem
Takk!
Ja,hadde det vore så enkelt!

Dei jordiske er ikkje på telefonlinja,men summar inni draumane mine..
Og så er saken at dei har lagt ut et spennande spor som er heilt umuleg å legge frå seg.
So at the moment I`m chasing two incomplete tracks.
psbot [Picsearch]
må du velge?
kan du ikke gjøre det ene først, så det andre?
GjenopprettetMedlem
Jo,men føler at tiden er knapp...
Det er kanskje ein sjølmodellert illusjon av værste sort,men det plager meg.
Ein stad sit snart ei gammal,litt sliten dame m/drøymande blikk bak transparente gardiner,og ser ut i det blå ein stad.
Ho utstråler likevel stillheten,og den yngre utgåva er redd å miste mulegheten til å ta del i det som ligg der inne.
psbot [Picsearch]
la den yngre komme til
la ho få velge
da blir det ingen drømmende gammel dame igjen
bare en gammel fornøyd en
som e glad for alt ho tok tak i
psbot [Picsearch]
sånn går det når man snakker i gåter

GjenopprettetMedlem
Ja,men du hadde likevel eit poeng som peikar på meg som ein rykande pistol,så du skal vere fornøyd med den..

Bing [Bot]
Går du for langt oppover mister du kontakten med jorda, går du for langt ned kan du miste deg i mørket. Kanskje.
Jeg kjenner i meg at med tillit til kraft fra lys og kjærlighet kan jeg også gå ned, finne det som kaller på meg under jorda og hente kraften opp.
" Den som har begge beina på jorda står stille" (husker ikke hvem som har sagt det men jeg liker det)