Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
I dag morges hadde jeg besøk.
Det var ingen i denne verden som kom på besøk. Jeg lå og sov og jeg våknet av at noen strøk meg på armen.
Siden dette var min første feriedag var det slettes ikke min mann som strøk meg på armen, for han var stått
opp for en time siden.

Det var et flott fjærlett strøk - langs hele høyre arm, fra skulder og helt ned til hånden. Jeg våknet, klarte å fokusere, der ser jeg omrisset av en skikkelse - jeg ser et skaut på hodet til denne personen.
Jeg får en følelse av at vi kjenner hverandre - jeg har møtt henne før,  fordi jeg får en følelse
av at det er min oldemor Anne (min mors bestemor). Jeg har aldri møtt henne i live, men jeg har møtt henne i mange ganger i drømme og i meditasjon. Første gangen jeg opplevde at det var henne, var at hun formidlet navnet sitt til meg i en drøm. Jeg ba min mor om å finne et bilde av henne og, joda, det var damen. Denne gangen var hun ikke så tydelig, men jeg føler at det var min oldemor Anne, også fordi navnet Anne falt inn i mitt hode. Kanskje hun ga meg trøst etter den tøffe dagen med vår lille fostersønn i går??
Hva vet jeg? Men jeg følte veldig stor ro, ble ikke redd - hun bare trøster meg.

Takk kjære oldemor Anne, takk takk takk.

RITA :wub:
GjenopprettetMedlem
For en fantastisk opplevelse Rita!

Grattulerer så mye med gjenforeningen, i virkeligheten!

:wub:
GjenopprettetMedlem
Hmmm, takk skal du ha Silva.
For det var jo en gjenforening.

Klem til deg fra RITA som du vil kjenne er tilstede i dine drømmer. :wub:
Anonymous
Nydelig
så godt å ha en oldemor Anne
selv navnet har noe godt, trygt og løftende ved seg - "oldemor Anne"
Anonymous
Gjenkjennelse, men min farmor hette Annie   :D
Visst er det fantastisk at få oppleve slike ting?!
Og for meg er det fantastisk at få lese om din opplevelse, ikke bare for at jeg föler gjenkännselse. Det er så fantastisk at det faktisk skjer og alle har mulighet at få oppleve slike ting, som gjer sånn trygghet!

:wub: Rita så vakker opplevelse for deg
og takk for at du deler !