Det var ingen i denne verden som kom på besøk. Jeg lå og sov og jeg våknet av at noen strøk meg på armen.
Siden dette var min første feriedag var det slettes ikke min mann som strøk meg på armen, for han var stått
opp for en time siden.
Det var et flott fjærlett strøk - langs hele høyre arm, fra skulder og helt ned til hånden. Jeg våknet, klarte å fokusere, der ser jeg omrisset av en skikkelse - jeg ser et skaut på hodet til denne personen.
Jeg får en følelse av at vi kjenner hverandre - jeg har møtt henne før, fordi jeg får en følelse
av at det er min oldemor Anne (min mors bestemor). Jeg har aldri møtt henne i live, men jeg har møtt henne i mange ganger i drømme og i meditasjon. Første gangen jeg opplevde at det var henne, var at hun formidlet navnet sitt til meg i en drøm. Jeg ba min mor om å finne et bilde av henne og, joda, det var damen. Denne gangen var hun ikke så tydelig, men jeg føler at det var min oldemor Anne, også fordi navnet Anne falt inn i mitt hode. Kanskje hun ga meg trøst etter den tøffe dagen med vår lille fostersønn i går??
Hva vet jeg? Men jeg følte veldig stor ro, ble ikke redd - hun bare trøster meg.
Takk kjære oldemor Anne, takk takk takk.
RITA