GjenopprettetMedlem
Du
blidgjer meg,sjølv seint på kveld.
Økonomisk globalisering er ingenting å kimse åt.Takk for linkane!
Kanskje er det likevel håp-for oss to?

Likevel vil eg freiste løyse meg litt frå mine politiske tvangstrøyer og andre trasige ting,
og heller formidle dikt om venleik,ljos og gode kjensler.

AdsBot [Google]
Ambres har gjort inntrykk på meg. Kanskje fordi det klinger så godt med egne opplevelser.

Jeg er bl.a sikker på at våre religioner kun er hjelpemidler mens vi er på jorden ...
Jeg har lest i gamle beretninger om at
Saivo kunne beskrives som et likt samfunn som jordelivet,
bare med dette unntak: Det er ingen mangel på noe, alle er lykkelige, alle er elsket.
Ambres beskriver litt av det samme, slik jeg oppfatter det.
Det får meg til å tenke videre, kan det være slik at vi til og med i "evigheten" har forskjellige oppgaver?
Er det derfor vi ikke kan være "enige" om hvordan "evigheten" er? Er det derfor det oppleves forskjellig?
Vi "jobber" med forskjellige oppgaver der også, dog uten å være i "krig" med hverandre.
F.eks. Pleiadene ~ eller ikke ...
Anonymous
"Liljee":
Det får meg til å tenke videre, kan det være slik at vi til og med i "evigheten" har forskjellige oppgaver?
Er det derfor vi ikke kan være "enige" om hvordan "evigheten" er? Er det derfor det oppleves forskjellig?
Vi "jobber" med forskjellige oppgaver der også, dog uten å være i "krig" med hverandre.
Ja! Det var nog det jag försökte skriva... !
Tack för en redig beskrivelse

GjenopprettetMedlem
"Liljee":
F.eks. Pleiadene ~ eller ikke ...
Jeg tror det også.
Etter min erfaring med regresjon/ reiser , til åndeverden / sjelens base ( hvis jeg kan si det sånn )...er at flere av klientene
beskriver de er i forskjellige grupper , med forskjellige oppgaver. Det er helt naturlig at man spesialiserer seg på en eller flere ting.
I boken; Healing the Eternal Soul, av Andy Tomlinson , kan man lese om nettopp dette. Han har gjort research på samme grunnlag som Michael Newton ( Sjelereiser), men med en annen vinkling, han spør mer om sjelens oppgave, om jorden , andre planeter, hva vi egentlig jobber med når vi inkarnerer osv.
Det fortelles om f.eks grupper som kun jobber med natur/ miljø osv.
GjenopprettetMedlem
Dette er eit gledeleg gjennombrot for oss her inne!
Det nye alternativ-slagordet:
Respect other Peoples Business,from here to Eternity!
Kan ein reinkarnere over til ei anna gruppe undervegs?