Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
om det jeg kommer med ikke kan tas opp?

Alt det jeg har skrevet om ang Melchizedek hadde passet inn her. Så da er det jo ikke sjamanismen som er problemet ang sensureringen men det går mer på personlig art. eller hva mener dere? Et paradoks og Final Tribe fikk meg til virkelig å se litt i perspektiv her selv om jeg har ant endel om det så er det jo interessant at sjamanismen i seg selv ikke utelukker det jeg kommer med - men personer som er bak denne siden og utifra deres perspektiv på de fleste her inne. Jeg har stor respekt for Ailo og det han har gjort - han har inspirert meg på mange områder. Og jeg kunne ha holdt en lavere profil. Men jeg spør ærlig og direkte - hvorfor passer ikke Melchizedek-utdannelsen min inn her under HIMMELSKE LÆRERE? Som jeg kan se det så gjør den det. Kunne ikke alle tråder om Melchizedek kommet inn her - og så kan de som vil diskutere dette ? Det er jo ikke sjamanismen som utelukker dette. Men individuelle perspektiv. Og utelukke det jeg kommer med er en stor svakhet som jeg ser det. Jeg tester grenser her - og lærer av det også. Men jeg må få lov til å stille noen spørsmål her.