var nemlig "litt" i tvil om hvorvidt dette var rette stedet

Jeg må først si at jeg har satt stor pris på alle de gode tilbakemeldingene på min "ut av skapet" presentasjon.
og jeg er takknemlig overfor å få lov til å være en del ev det hele - og Den Ene.
Noen tenker kanskje at det var vel "litt vel mye dette her - denne presentasjonen" -fordi de fleste andre - hvertfall jeg har lest - har sagt svært lite eller ingen ting. Og det er helt greit det selvfølgelig, man velger selv.
Jeg trekker selvsagt en parallell til identitetskrisen og valgte å gå ut med "motstykket" - og jeg har vært ærlig. Føler alikevel ikke at jeg har "blottlagt" meg på noen måte fordi det dere har fått er kun noen få hendelser, et par erfaringer og et lite glimt av hva jeg sitter på av kunnskaper - og jeg kan gi dere noen flere

Jeg har kjørt motoriserte kjøretøyer siden barndommen og det begynte med båter. Har kjørt stor motorsykkel land og strand rundt i 30 år - og jeg elsker å kjøre go-cart. Ellers har jeg kjørt alt fra små raske sportsbiler til traktor - jeg har biler i blodet og har til tider skiftet biler oftere enn folk skifter truser
som min far før meg. Siden jeg er vokst opp ved havet med en fartsdilla far, så behersker jeg også å sitte bak roret på mange type båter. Pappa's skyld det og
han hadde mange gjennom livet og størrelsen vokste med meg. Jeg var knapt 17 første gang jeg tyvlånte familienscabin-cruiser. Senere i livet gikk jeg over til seilbåter - opptil 40 fot.Min ex var lik min far og begge var de i tillegg hobbymusikere - så musikk er en stor del av livet mitt. Og begge kunne reparere og bygge, og fikse det meste - rene Petter Smart. Jeg er nesten likedan - og bortskjemt. Jeg lager 3-retters bryllupsmiddag til 100 personer like lett som jeg i sin tid var "primus motor" for å skifte motor i en VW-buss vi hadde - og jeg vet hvordan jeg skal skifte olje på traktoren - eller som imorgen - da jeg må reparere vannpumpa til Dorotea.

Alt det krever er kunnskap, forberedelse og action - fordi forberedelse + anledning = suksess. Det gjelder alle plan i livet. Ellers så er jeg kreativ, har selvironi og galgenhumor, og jeg står trygt på egne ben - støtt som et fjell. Jeg er ikke lett å skremme, og jeg går ikke i bakken av første vindpust. Og apropos "identitetskrise" og "blottlegging" - jeg er enda ikke i nærheten av å blotlegge meg for dere - jeg har bare gitt dere et par småting til - og jeg har ingen identitetskrise - jeg vet hvem jeg er og hva jeg står for.
Jeg takker Gud for visdommen, kunnskapen, forståelsen, erkjennelsen, tilgivelsen, styrken, ledelsen og kjærligheten...
og jeg takker Gud for livet.

& I'm easy
- easy like sunday morning..

http://youtube.com/watch?v=kPTMMlQF0Xc

The rest is for me to know & for you to find out baby
in your wildest dreams

http://youtube.com/watch?v=mP6-j9pxTGI

Hexedoktor'n

Har du satt igang fullt veiarbeid på denne tiden av året?