Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Det er lenge siden jeg levde på jorden, så jeg sitter oppe på mitt åndefjell.
Jeg betrakter hvor mye av menneskeheten nå har glemt om det å arbeide på lag, og i samme ånd som naturen vil gl oss tilbake med.

Det ser ut til at de fleste mennesker har glemt hvordan det må arbeides med naturen for at dere skal få utbytte av den..
Dere må også bruke jordens naturlige hjelpemidler.
For å bli kjent med naturen må dere observere, først og fremst er det det aller viktigste, og det som oftest blir glemt. Siden kan dere studere og eksprimentere litt-men glem ALDRI å spør moder jord om LOV til å prøve til å feile.

Mitt hjerte gråter når jeg ser på hvordan natur og fjell blir behandlet i dag.

Det har vært mange store katastrofer i det siste, men ingen har registrert dyrenes tegn eller varsler, er alt gått dere hus forbi?
Himmelens farge ved daggry kan vise deg tegn for dagen.

Hvor mange i dag bruker piletree istedet for aspirin, eller visste du at Salvie kan bedre hukommelsen din?
Alt dette ligger nedgjemt i dine og dine forfedres gener, de må hentes fram igjen.
Husker dere at biens gift kan hjelpe mot enkelte former for gikt?

Neste gang det er måneskinn se opp på den, se om den har en glorie rundt seg, da varsler det regn, er den rød blir det uvær.
Se hvordan svalene flyr, regner det flyr de lavt, men er det fint, nyter de friheten som erog flyr det høyeste de kan.

Det meste som er levende har spor av magenitt i hjernen, også dere mennesker. Magenitt reagerer på Moder Jords magnetfelt, men dere som lever nå har glemt å bruke den, reinsdyrene viser fremdeles vei, det samme med fugler, padder blant mange fler.

Jeg sitter her å betrakter, finner mennesker som av og til kan viderebringe mine ord.
Så er jeg glad for at flere er blitt beviste på naturens kilde..
det er også en glede å se at Healere og Sjamaner er begynt på den nye veien, den veien som også innebærer sammarbeid om jordas beste.

I perider har det ikke vært godt å sitte her på mitt åndefjell, men akkurat nå i disse dager kjenner jeg det blafrer av håp i mitt hjerte, alt er ikke tapt.
Det begynner en ny tid- kanskje alt fra i morgen av...?
GjenopprettetMedlem
Det er håp  :wub:

det har startet ;)

bare du som ikke har sett det fordi du sitter på ditt åndefjell ;)
du må komme tilbake -

til jorden  :wub:

:respect:

Hexedoktor'n
GjenopprettetMedlem
Det var bare ett eventyr som vokste mens eg skrev :w00t: :o
GjenopprettetMedlem
"white flame woman":

Det var bare ett eventyr som vokste mens eg skrev :w00t: :o

Jeg vil heller kalle det en kanalisering! Ikke et eventyr!  ;D

Flott budskap du kanaliserte...måtte flere våkne snart!  :eusa_pray:

Takk!!
Anonymous
Eventyr
et flott et det var  :respect:
Eventyr - Fantasi - Virklighet stig opp på ditt Åndefjell å skriv mer   :wub:
GjenopprettetMedlem
Livet er et eventyr...  :wub:

... med budskap  :respect:
GjenopprettetMedlem
Litt trist "eventyr", men bra at ikke alle har glemt "Loven".