Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Dattera mi som snart er 10 år hoster så fælt og får ikke sove. Nå har jeg prøvd healing, soneterapi og hostesaft.. Ho er blitt noe bedre, men den hosten river så fælt, skikkelig sånn bronkitthoste. Hun har astma, men det er sjelden hun merker den, for det er ved allergi den slår ut.
Hun ba selv om healing, og ville gjerne at alle sammen på sjamansonen skulle sende healing til henne for da måtte hun jo bli så bra!  :lol:
Så, er det noen som vil hjelpe til?
GjenopprettetMedlem
Hehe, dattera di høres skikkelig veslevoksen ut gitt.  :icon_lol:
Nå kan jeg ikke så mye healing greier og sånt da, så der får jeg nok ikke vært til så mye hjelp, men gode tanker skal jeg nå sende i fleng.  :)
Håper hun blir bedre!
Anonymous
Takk for omtanken!  :D
Det er så fælt å høre på den hostinga, river nesten like mye i et morshjerte som i brystet hennes, tror jeg..
GjenopprettetMedlem
Hei WhiteOwl.

Healing er på vei.

Inger Lise.
GjenopprettetMedlem
Ja det kan jeg tenke meg. Har selv hatt astma da jeg var liten, og hadde konstant bronkitt hele tiden. Så jeg kan tenke meg hvordan hun har det.
Hmmm... Jeg sitter her nå og prøver å komme på noen kjerringråd jeg kanskje har. Men alt som dukker opp er lakrisrot. Lakrisrot er jo hostedempende og slimløsende. Ohh!! Lobelia inflata, eller 'indian tobacco' er ett 'expectorant' som det heter på engelsk. Dvs. at det hjelper med å få opp slim som kanskje ellers "sitter fast". Da bare tar du en halv teskje lobelia i en kopp varmt vann, og lar stå i noen minutter, toppen 5. Siler av urtene, og lar henne 'supe' forsiktig noen slurker. Kan jo sikkert også blandes med lakrisrot for å gi en litt bedre smak. Om en får tak i lobelia på helsekost eller apotek i norge vet jeg ikke, men jeg bestilte fra en urtebutikk i danmark for noen år siden.

Også får jeg vel gi rådet om å spørre noen som har mer urtekunnskaper enn meg, helst noen med utdannelse innen faget.
Men, som ordtaket sier. "En pannekake på fatet er bedre enn ti elger på taket." Eller noe sånt....   :eusa_doh: :icon_lol: :lol:
Anonymous
Tusen takk skal dere ha alle sammen!
Hun er sovna nå, og nå har det vært stille ganske lenge, uten hosting. Hun puster tungt, men virker å sove godt likevel.
Kanskje jeg kan prøve på å legge meg jeg også etter hvert..

Måtte le litt nå i kveld, da hun ba om healing. Vanligvis pleier jeg bare "be" inni meg, men denne gangen snakket jeg høyt og ba om healing osv, - så sier hun: Si meg, mamma, - når lærte du å snakke når du skal heale?  :lol:
GjenopprettetMedlem
:respect:  :wub:

UlveMor
Anonymous
Skal hilse fra jentungen og takke for healing. Hun er ikke frisk enda, men den stygge hosten roet seg.