Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Mora mi er plaget med dårlig helse, og siden jeg vil hennes beste, prøver jeg å be dere om litt hjelp.
Hun sliter med revmatisme og all smerten som følger. Jeg synes så synd på henne.
Vær så snill å sende henne varme tanker.
Pernille
GjenopprettetMedlem
Hei Pernille
Mange gode tanker er sendt din mor. Håper det hjelper og at dere for det bedre fremover.

Klem..
FAST Enterprise [Crawler]
Hei Pernille!
Har sendt healinglys til din mor.
Klem Kristine

Anonymous
Skal sende healing til din mor.
GjenopprettetMedlem

Dere gjør meg rørt
Tenk at dere bryr dere! Enda dere ikke kjenner meg - ikke som annet enn et medmenneske. Jeg sier tusen takk til dere alle, på vegne av meg og mora mi. Vi går nå inn i en kuldeperiode og jeg vet hun vil få det tøft, men med en så fin omtanke som dere viser - kommer det til å gå bra. Hvis dere vil vite hvordan det går med henne, skal jeg fortelle det etter ei stund.
Takk en gang til
Pernille
GjenopprettetMedlem
Hallo Pernille
Jeg bryr meg, og sender en tanke til deg og mor di. Fint at du tar godt vare på henne
Langhår

GjenopprettetMedlem
Vil gjerne sende fjernhealing til din mor, men kan du be henne om tillatelse først?
I tillegg vil jeg gjerne anbefale en urt som heter devils claw (Harpagophytum Procumbens) som har hjulpet mange. Den får du bare tak i sverige (Dumme norske regler) Men du har lov å importere den (3mnd forbruk) til eget bruk.
Whitecougar
GjenopprettetMedlem
Hallo og takk whitecougar
Jeg sier takk og tar imot, mamma er informert. Og hun føler seg bedre enn på lenge, hun fikk en god periode rett etter at jeg ba dere om hjelp!
Så takk til alle dere.
Pernille
GjenopprettetMedlem
Da går jeg inn i kveld i 7tiden. Be henne drikke masse vann i kveld.
GjenopprettetMedlem
Kjempespennende Whitecougar!!!!!!!!!

Og allerede takk for omtanken
pernille
GjenopprettetMedlem
Hei igjen Whitecougar.
Tenkte jeg skulle gi deg tilbakemelding hvordan det gikk med min mamma.
I perioder kjenner hun seg mye mye bedre enn på lenge. Om det er din kraft eller ny medisin vet jeg ikke, men jeg vet iallefall jeg har troen på deg.
Tusen tusen takk enn en gang for hjelpen.
Pernille