Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Sþk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig Ă„ logge inn eller poste nye innlegg her.
Yahoo Slurp [Bot]
Hej Alle  :icon_biggrin:

Hvem vil hjÊlpe mig med at fjernheale Trumman, som har det dÄrligt. Han er svimmel, har feber, er syg og dÄrlig.?  :eusa_pray:

Hilsen Shamanen  :icon_biggrin:
Anonymous
Jeg skal prĂžve Ă„ sende fjernhealing.
Anonymous
Äh! LĂ€gg inte energi pĂ„ mig, det Ă€r kun en vanlig förkylning!

Takk endÄ, men spar krafterna till nÄgot mer viktigt :)

Mvh,
Thomas
Yahoo Slurp [Bot]
Hej Thomas
har det allerede hjulpet...? :wub:

Anonymous
Nej det tror jag inte, men jeg syns I ska lÀgge krafterne pÄ noen som trenger det :) jag klarar mig.

BÀsta medicinen: VVV - vÀrme, vatten & vila.

Mvh,
Thomas
Anonymous
Thomas vil gjerne hjelpe deg, men jeg er jo sÄ vanvettig  :razz: at jeg bare mÄ si det som kommer til meg  :whatthef:

NÄr jeg leste dette kom en tanke tilbake til meg. Du gjennomgÄr en rensing. spest nÄr det er slik som Shamanen beskriver. Vi kan jo sÄ klart heale pÄ det, men vill ikke da den Äpningen komme litt vell fort da?? eller er jeg helt bak mÄlet liskom.
Anonymous
Rensing? Bah.. det Ă€r en helt vanlig förkylning pĂ„ grund av att jag satt utomhus pĂ„ grĂ€set i kylan utan riktiga klĂ€der och trummade i lördags. Å andra sidan kan all sykdom vara rensande.. men det Ă€r en annan diskussion :)

Mvh,
Thomas
Anonymous
,
psbot [Picsearch]
her e det jo flust av folk som gjerne hjelper  :D Ê kan iallfall sende deg healing.  send meg en pm, visst du vil det skal vÊre privat, da.
gode lyse tanker til deg
Anonymous
,
Anonymous
,
Yahoo Slurp [Bot]
Hej Lotta  :icon_biggrin:

Jeg sender gerne positive tanker til dig  :eusa_pray: