Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
ja, det er jo ikke akkurat healing, i dette tilfellet, men kan jo være det på mange måter. er det noen som har noen erfaring med å rense kroppen for stoffer, med mentale krefter, og ikke bare forskjellige detox te`er eller sitronsaft og vann ? står forran en mulig urinprøve, som kan være relativt katastrofal. hvis det går dårlig så er det slik det skal være, og jeg må ta konsekvensene av det. men det er jo ingen grunn til å gi opp så lenge man har sjansen ?
det jeg er på utkikk etter er altså da ikke røykrensing og slikt, det vil neppe ha noen effekt på inholdet i urinen din, med mindre man har tilgang til enorme krefter. jaja, er ganske søkt det her men, tenkte jeg bare skulle spørre for sikkerhets skyld

W3 [Sitesearch]
scorpius ( en butikk i oslo )har det du søker

GjenopprettetMedlem
Hej
Hvis problemet er nyrene så kan du bruke et nyre- te.
Gullris (solidago virgaurea) styrker nyrene.
Ta 1 - 2 teskjeer till en kopp te. Hell kokende vann over urtene. Trekk i 5- 10 min.
Drikk 2 - 3 kopper/ dag.
Drikk 3 uker gjör opphold i en uke. Drikk 3 uker gjör opphold 1 uke... fortsett så.
Jag har brukt dette teet mye og det er svaert effektiv.
Gunilla
GjenopprettetMedlem
Hvis problemet har grønn farge anbefales litt såpe i urinen. Stikkord fettløselig.
Mvh
Jacobsen
GjenopprettetMedlem
Hei..
Jeg har en følelse at du vil rense urinen din for at du skal "fake" en ren urin?
Da er det bedre å være helt ærlig... Med å "fake" en ren urin lurer du bare deg selv.

Og det vil slå hart tilbake på deg...

Nei, slutt heller å innta stoffer som forurenser kroppen på det stadiet...
Samin

Anonymous
nå, vil ikke si at litt marihuana en gang i blandt forurenser kroppen bare fordi det kan påvises på en urintest. jeg vil heller si at det er sunt for hodet, ihvertfall i eget tilfelle. man ser ting på en litt annen måte og tenker masse nye tanker, uten noe store fryktingytende synsforstyrrelser og andre skumle ting som har med de sterkere lærerne å gjøre. og det er et supert alternativ til alkohol. men ikke oftere en 8-9 ganger i måneden, helst bare 1-2. men det er nå min mening. og det er jo ikke akkurat for å "fake", det er jo slik at hvis du for eksempel drikker masse vann og grønn te med sitron så tisser du oftere og da går det fortere ut. hvis du mener det er en uærlig ting å gjøre i forbindelse med en urinprøve så skjær mæ laus !
GjenopprettetMedlem
Hold deg til vanlig sunn mat og de vanlige stimulansemidlene.. ( alkohol i moderate mengder), bruk naturen, meditasjon( gå an å meditere uten å røyke narko).. urtemedisiner er heller ikke alltid å anbefale, har fått erfare det.. Og, hvorfor skal en være uærlig?? Ren urin?? Skjønner ikke det der, men det er ditt liv...( det var nå mine tanker om det
( skal ikke si mer

)
GjenopprettetMedlem
Hei, Jazzcat !
Jeg har ikke planer om å "skjære deg laus". Du velger selv hvordan du vil leve ditt liv...
Jeg har hverken lov eller vil dømme deg for hva du velger å gjøre med ditt liv..
Du har kommet til denne verden for å erfare det du trenger selv..
og ikke hva jeg eller andre mener du trenger...
Men jeg er enig med hva sandra skriver...
og legger til at all rusmiddel forstyrrer diin aura og energi generellt,
det vil ta lang tid før den er tilbake på det nivå som det var før du inntok rusmiddel..
Samin

Anonymous
urk... hvis man snakker for det, virker det som om alle er imot deg, snakker man imot det, virker det og som om alle er imot deg. om dere vet det dere sier av personlig erfaring så burde man jo ta deres ord i betraktning, selv om alle er forskjellige, men om dere har lest det i et hefte om aura og chakra healing eller hørt det på et seminar så er det ærlig talt unødvendig å komme her å preke.
dette var uansett bare et spørsmål om en enkel ting, er det noen som vet hvordan man fortere kan rense urinen sin for plantespor ? og nesten umiddelbart er det en eller annen bedreviter som kommer for å si hva de har lest et eller annet sted. deres MENINGER om plantelærere bryr meg ikke i noen som helst positiv forstand, man finner ut av egen eraring om det er lurt for en, og så holder man det for seg, med mindre noen spør om din mening. og det har da altså ingen gjort i dette tilfellet.
unnskyld, men jeg er veldig lei av denne debatten, man må kunne snakke om slikt uten at folk som egentlig ikke har noe å si til saken kommer å skal si JAAA !!! eller NEEEEI !!!
psbot [Picsearch]
enig med deg jazzcat....lurt å holde seg til saken....regner med at du vet ka du driver med.
2 tesjeer eplecidereddikk i et glass vann to tre ganger om dagen renser kroppen

GjenopprettetMedlem
Jeg er enig med den siste betraktinga di, jazzcat. Du ba om råd for å rense urinen, og får råd om hvordan du bør leve. Det er jo ingen presis besvarelse.
Når Samin forteller deg at du ikke bør rense urinen av urene grunner viser han hvilken respekt han har for lovverket. Respekt for lovverket kan kalles lojalitet. Lojalitet kan være både bra og mindre bra. Uten sammenligning for øvrig, det var mange lojale medarbeidere i Tyskland i 30- og 40-årene.
Hvis ens overbevisning og eventuelle vaner, for eksempel medisin-inntak, bryter med lovverket begår man lovbrudd. Hvorvidt et lovbrudd i alle sammenhenger er amoralsk kan helt sikkert diskuteres, med mindre man oppløfter lover til en slags universell status. I så fall ville vel lovene vært likelydende overalt på planeten, men det er de jo ikke...
Å låne bevissthet fra planter kan sette oss fri fra lojalitet og hypnose i det menneskeskapte universet. Lojaliteten til "Den Store Planen" kan derimot styrkes. Kanskje Jehova hadde rett da han advarte mot bivirkningen. Du kjenner forskjellen mellom vondt og godt. Hvilken trussel...
Jeg oppfordrer Samin og sandra til å tenke litt over disse tingene. Din oppfordring, sandra, om å holde seg til alkohol, forekommer meg litt underlig. Men veldig lojal.
Mvh
Jacobsen
GjenopprettetMedlem
Det er ikke noe med lojalitet å gjøre, men var ment slik: hvis en absolutt MÅ bruke stimulans, så er mitt synspunkt at stoff er ikke noe, da er nå vel moderate mengder alkohol muligens bedre. Og jeg dømmer ingen, hver har sin måte å styre sitt liv. Men.. har aldri likt det at man skal skjule sannheten. Håper dere skjønner nå hva jeg mener. Er urinen uren så er den det, sånn ser jeg på denne saken. Men alle har sin mening, respekterer det selv om jeg ikke liker det.
mvh sandra som skal holde kjæften sin...

SEO Crawler
det er grunn til å være takknemlig for psykedelikernes skeive bidrag her på sonen.
(om bestemors blomsterfrø etc....) det skaper undring, latter og merkelige tankesprang m.m
sjøl mener jeg å ha "internalisert" mor hamp (som "utlært" nærmest, etter en streng læretid, tør jeg påstå),
og skiltes lykkelig som venner for 6-7 år siden. jeg savner henne ikke (idet hun er "internalisert") og fant at jeg
når dit jeg vil uten. men jeg ville ikke endret noe (bortsett fra studielånet, kanskje...

)
men stadig vekk når jeg ser en "anstendig" formynderfrakk i uniform eller noe på tv, tar jeg meg i å tenke
at han burde ha svelgt litt røyk, og fått kjenne den milde og stundom mer heftige endringen det kan gi.
vekk fra flinkhet, korrekthet og all prektighet. velsignelser, store og små, kan skje der og.
alkohol er i langt mindre grad medisin, på den måten
alle ting (fra vitaminer til ekstremt giftige planter) kan være både medisin og gift, det er mengden, bruken og brukeren som avgjør
flinkhet kan også være av det "gode" og det "onde"
enhver får velge sjøl. personlig sverger jeg til nietsches idè om at den som søker visdom må være villig til å forandre alt, kaste det over bord, skifte retning. alt annet er "trygt", og dermed nødt til å strande før eller siden.
jeg vil gi min uforbeholdne sympati til den som må pisse på glass! mange gode mennesker har måttet gjøre det før

AdsBot [Google]
Ha ha, ja nå er "den andre siden" også kommet på banen. Diskusjonen som får temperaturen til å stige i Sjamansonen. Dette er morsomt, det slår aldri feil.

SEO Crawler
grovt skivebom! jeg er ikke den "andre siden", jeg er den tredje, det burde være opplagt.
selv mener jeg at hamp er potensielt vanedannende (over tilstrekkelig lang tids bruk), det setter nok - som (absolutt) alt annet - spor i auraen.
jeg er ingen beundrer av de som blir hengende fast i hampen, ei heller i 2-3 glass alko for nervene om dagen. (med all respekt)
skulle jeg foreslått noe måtte det være ett kraftinntak i månen (ved fullmåne?), den der jevne "småjointinga" er sløvt og vedholder bare gml vane, en sprengladning må til.
seremonielt bruk av sterkere saker ville vært veien å gå, hvis vi hadde hatt en urfolkskultur å støtte oss til der.
men kardemommebyloven burde gjelde her og..
GjenopprettetMedlem
"Den andre siden" føler seg kallet til å komme med nok et (komisk og skeivt?) bidrag.
1. Jeg hører til på denne siden.
2. Min sak er den samme, selv om virkemidlene kan avvike i noen sammenhenger.
3. Hvis mine innlegg regnes som ren underholdning har jeg bare nådd delvis fram.
4. Jeg ønsker å reformere og sette spor på "den andre siden".
Jeg setter "den andre siden" i anførsel siden den i denne sammenhengen selvsagt ikke finnes. Vi menneskebarn kommer fra det samme og går til det samme til slutt.
"Whoever brought me here will have to take me home" skrev Rumi....
Et råd om piss til slutt: "Whatever you do, whereever you go, never eat yellow snow"
J
SEO Crawler
det som irriterer mest er den selvgode alternativpersonen som "jobber med seg selv".
alle jobber med seg selv hele tida, sjøl når vi tørker oss bak...(det kan være jobbigt til tider)
til sist er det alltid "just dirt in the ground"
jeg bøyer meg for rumi.
SEO Crawler
hmm
kanskje litt vel kvass i ordene der.
det er fullmåne, tid for å slåss og/eller knulle.
beste hilsener til alle og enhver her, alle farger som føyes til lerretet.
for en mulig psykologisk tolkning av dette undertegnede krapylet, fremtidig gjødsling av moder jordsmonn, så les
ailos fine innlegg om tiger som kraftdyr.
å bli til gjødsel er en fullverdig, hederlig affære og grunn til feiring det og.
AdsBot [Google]
"for en mulig psykologisk tolkning av dette undertegnede krapylet, fremtidig gjødsling av moder jordsmonn, så les
ailos fine innlegg om tiger som kraftdyr."
Ja, tenkte jeg det ikke!

GjenopprettetMedlem
Når Samin forteller deg at du ikke bør rense urinen av urene grunner viser han hvilken respekt han har for lovverket. Respekt for lovverket kan kalles lojalitet. Lojalitet kan være både bra og mindre bra. Uten sammenligning for øvrig, det var mange lojale medarbeidere i Tyskland i 30- og 40-årene.
Det hele handler om å leve sant.. Ikke om respekt for lovverket om du tenker på "lovverket Norge"..
Nei, det handler om ditt eget lovverk som du har i deg selv, som handler om deg selv...Lojalitet,.. ja men til deg selv..
Det er ditt eget verdisystem det handler om....
det som irriterer mest er den selvgode alternativpersonen som "jobber med seg selv".
Joda, du kommer nok dit en dag du også.. At du vil jobbe med deg selv, ditt indre..
Husk du er den viktigste personen i ditt liv!!!
Jeg hadde regnet med at de som var på denne "sonen" var kommet dit hen at de satte seg selv i fokus...
Men du ser, selv jeg tar feil.... Er ikke perfekt jeg heller
Samin

Anonymous
"Samin":
Det hele handler om å leve sant.. Ikke om respekt for lovverket om du tenker på "lovverket Norge"..
Nei, det handler om ditt eget lovverk som du har i deg selv, som handler om deg selv...Lojalitet,.. ja men til deg selv..
Det er ditt eget verdisystem det handler om....
Joda, du kommer nok dit en dag du også.. At du vil jobbe med deg selv, ditt indre..
Husk du er den viktigste personen i ditt liv!!!
Jeg hadde regnet med at de som var på denne "sonen" var kommet dit hen at de satte seg selv i fokus...
Men du ser, selv jeg tar feil.... Er ikke perfekt jeg heller 
Samin 
ja.... ditt eget lov verk, men mener du da at alle skal ha samme lov verk ? nei, går ut ifra at du setter pris på at folk er forskjellige. hvorfor da kommer du her å skal belære folk som veit hva de driver med, fordi de har et annet lov verk en deg ??
og til det med selvutvikling, jeg vil tro at torstein har jobbet med seg selv, som han sier, så gjør vi alle det, men jeg tror og han er en av de som har gjort det litt mer en mange andre mennesker. det han mente er at man har ikke kommet særlig langt med å utvikle seg selv når man er selvgod om det, og ikke ydmyk. hvis man ikke er åpen for andres måter å gjøre ting på. det er noe som heter egoistisk relgiøsitet, drømmen om å bli mer opplyst en alle andre.
jeg tror virkelig du burde tenke på dette her samin, istedet for å bare føye det vekk og si at en dag vil han inse det samme. jeg antar at han har kommet over det for lenge siden.
men kansje jeg antar for mye, hvem vet. du burde fortsatt tenke over det.
psbot [Picsearch]
tenk om vi bare kunne respektere hverandre.......

det e iallfall noe å jobbe etter for alle og enhver.
GjenopprettetMedlem
Om du la merke til hva jeg skrev i et tidligere innlegg:
Du velger selv hvordan du vil leve ditt liv...
Jeg har hverken lov eller vil dømme deg for hva du velger å gjøre med ditt liv..
Du har kommet til denne verden for å erfare det du trenger selv..
og ikke hva jeg eller andre mener du trenger...
Med det sierjeg at jeg ikke dømmer deg for hva du gjør..
Om du har oppfattet det slik, er det beklagelig for deg...
Men du vet kommunikasjon er ikke lett...
ditt eget lov verk, men mener du da at alle skal ha samme lov verk ?
Nei, overhode ikke.. Du skal ha et lovverk i deg som passer deg..
går ut ifra at du setter pris på at folk er forskjellige.
Joda, om ikke hadde vi ikke hatt denne livlige debatten..
Kun sittet og sagt: ja.. hmmm.. enig... etc.
og til det med selvutvikling, jeg vil tro at torstein har jobbet med seg selv, som han sier
Det har han sikkert... Men her svarer du for han, og ikke deg selv..
Jeg regner med om han vil delta i debatten så kan han svare med egne innlegg.
eg antar at han har kommet over det for lenge siden
Her må du spørre han, og ikke anta noen ting...
det er noe som heter egoistisk relgiøsitet, drømmen om å bli mer opplyst en alle andre.
Jeg vil heller velge å kalle det "spirituell ego".. Og det har vi nok all.. Til nærmere vi kommer altet,
eksistensen eller Gud eller hva du velger å si.. Vil nok dette bli sterkere og sterkere, og vi blir satt på større og større tester..
Opplyst blir vi alle til slutt...
men kansje jeg antar for mye, hvem vet. du burde fortsatt tenke over det.
Ja... du kan anta... så kan jeg tenke... En grei fordeling synes jeg...
tenk om vi bare kunne respektere hverandre....... innocent2
det e iallfall noe å jobbe etter for alle og enhver.
Jeg har ikke oppfattet at vi ikke respekterte hverandre..
Samin

GjenopprettetMedlem
Joda, torstein, her må jeg si meg enig..
Det er egentlig det det handler om...Kjærlighet...
Love from Samin