Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Klem et tre!

Mange av oss lever uten kroppkontakt.
Kroppen trenger beröring.
Iblant kaster vi oss in i ting som ikke er så vellykkede, kun fordi vi trenger beröring.
Iblant har vi ikke en gang mulighet til å kaste oss in i slike ting.
Eller så vil vi ikke.
Kroppen har sin lengsel og den kan bli nok så enerverende.

Pröv å klem et tre.
Tre har en beroligende og helende virkning på kroppen.
Hvis en bor i en by og ikke vil se rar ut kan en stå med ryggen mot treet.
Det er ikke riktigt så bra men bedre enn inget.

Ikke glem å takke etterpå.

Gunilla
FAST Enterprise [Crawler]
Hei Gunilla!
Det var et godt råd fra deg. Du har helt rett i at det kan se litt rart ut for andre, om vi står og klemmer et tre, men trenger vi bry oss om det..... veeeel jeg hadde nok sikkert forvisset meg om at ingen så meg da :icon_redface:. Ha en fortsatt god dag. Klem Kristine :wub:
Anonymous
Jeg har healet meg utallige  ganger  på  trær... for meg har  furutrær den  beste  energier. Du kan tilog med  spørre  trær og  få  svar..
God helg..
*Skapheksa*
W3 [Sitesearch]
Ja tre er hellige og vise vesner di :respect:

Men nå om vinteren må en vere forsiktig og ikke sitte under ett tre som ikke har noe grønt på seg.
Treet er i en slags devale og kan da ta kraft fra deg !
Francis [Bot]
:o
GjenopprettetMedlem
Trærne har kontakt med både himmel og jord, og det er jo en fin måte for oss å hente energi fra både moder jord og fra sola. I tillegg har treet plassert grener og kvister på en slik måte at alle kvistene har tilgang til like mye lys, og det lærer meg også om at menneskene er like mye verd.

Mvh Stridshjelp
Anonymous
Det er alle tiders å sitte ute i naturen og få healing, men det er også like viktig å gi healing tilbake til naturen.  :wub:
GjenopprettetMedlem
Tenkte bare jeg skulle lege til en liten bi-kommentar her ;-)

Da jeg første gangen leste denne tråden "klem et tre" tenkte jeg i min uvitenhet, : Løper folk rundt og klemmer trær, jaja noen har jo mista grepet sakkars... :w00t:

Nå er måned med mange opplevelser og igjennfunnet kunnskap og viten tenker jeg : Kjære all verden, så naturlig da og så legende, og jeg skammer meg over mine tanker for en måned siden  :icon_redface: :icon_redface:

Unskyld for min daværende uvitenhet og for mine negative tanker om dette, jeg har lært min lekse  :idea:

Lys & Kjærlighet
Tina
Anonymous
Ja træerne er vores venner.Men de er meget forskellige i deres væsen synes jeg.
Jeg ææælsker træer.