Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Jeg satt her på pc i sted, da jeg kjente noen som prikket meg i nakken. Min hjelperguide stod bak meg :wub:, jeg forstod etterhvert at jeg skulle gå og legge meg litt på sofaen, slik at han kunne arbeide litt med meg. For det er slik at hjelpere kan hjelpe til med blokkeringer som man har. Han beveget hendene over kroppen, og jeg kjente en herlig kjølig drag mens han holdt på. Jeg ser ham som en høy mørkblå skikkelse.  Så begynte det å svi noe innmari på det høyre øye, og jeg kjente en brennende stikkende varme der. Denne varmen spredte seg ned til solar plexus, og det strømmet ut en virvelsky av grå energi. Kraftdyret mitt tok seg av denne virvelskyen og tok det med seg  til et bål og lot det brenne opp. Etterpå stupte den over ansiktet mitt og begynte å spise av det (hmm føler meg litt tøvete her jeg sitter og forteller det), jeg så deretter for mitt indre et ansikt og det var bare skjelett igjen av det. (mulig det var mitt) Dette skjelettet ble også spist opp, ut av dette kom det små gullstøv som flagret rundt og jeg kjente en sånn inderlig ro med dette. Det som er merkelig er at jeg visste ikke at det gikk ann å føle glede i magen, i solar plexus bokstavelig talt. En boblende yr, og en foreløpig forsiktig glede. Jeg lå og kjente litt på denne gleden i magen, da jeg hørte at hjelperen min visket navnet mitt, hører du meg nå? spurte han. Jippi, tidligere har jeg hørt han inni hodet mitt, nå hørte jeg virkelig stemmen hans utenfra, rett attmed øret :biggrin: Så kom mitt andre kraftdyr og stakk snuten opp i fjeset på meg, akkurat som den sku sjekke forholdan. Dette var i korte trekk, jeg hadde bare så lyst til å fortelle det. Jeg er så glad for at jeg endelig hørte stemmen hans.
GjenopprettetMedlem
:wub:
For en flott opplevelse! Takk for at du deler!
SEO Crawler
yupp!

:respect:
GjenopprettetMedlem
Wow, så flott  :wub:
Anonymous
Takk :)
Anonymous
Ja, for en fin historie  :wub: Jeg ble glad av å lese det.