Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
W3 [Sitesearch]
Jeg har aldri hatt pollen allergi men i natt kom bjørka snikende inn vinduet og virkelig tok meg nyyyyssss aaaaaatshjoooooooo .
Syns det er rart siden jeg aldri har reagert før

Kan man få pollenallergi over natten
Noen som vet om noen naturlige metoder å kurere det på ?
GjenopprettetMedlem
Jeg pleier heller aldri å ha pollen-allergi, men i år ble jeg skikkelig forkjølet akkurat i det bjørka eksploderte. Siden har jeg slitt med hoste, nysing og tung pust.
Dette har skjedd EN gang før. Da måtte jeg ta allergimedisiner.
I år har jeg jobbet med immunforsvaret mitt. Går inn i det og kommanderer det til å holde meg frisk.. Helt bra har jeg ikke blitt, men jeg har sluppet å ta medisiner.
At man kan få pollenallergi over natta kan vel skje, hvis man er disponert for det og immunforsvaret er litt svekket. Det er det som har skjedd med meg ihvertfall.
Anonymous
Jeg fikk også et overraskende møte med bjørke pollen allergi for et par uker siden!
Jeg har hatt det en gang før, for 5 år siden, men før og etter det har det vært rolig på den fronten. Helt til nå.....
Takk for rådet, Inger Lise, det skal jeg prøve!
Anonymous
Kanskje grunnen til at du plutselig reagerer er at det i år er
ekstremt mye pollen i lufta. - Det har ikke vært registrert tilsvarende høye verdier tidligere (målingene startet i 1976). Pollenskyen kan faktisk også ses fra verdensrommet (All denne kunnskapen er hentet fra Aftenposten;-)
Anonymous
Har dere tenkt på homeopati? Som regel er det allergi jeg hører om når det
er noen som har blitt bedre av det. Litt dyrt å gå til homeopat, men man kan
også lese om det og prøve et middel. Jeg ble frisk av bihulebetennelse på
den måten.
GjenopprettetMedlem
Hai!!
Kan det være at du ligger nære vinduet og får trekk på deg???
Det er vanlig i disse tider å glemme vinduer som vi åpner om dagen,
Så det siver gjennom byggningen en jevn men stri trekk som tar deg.
Forskjellige ånder bruker denne åpningen til å snike og slurpe på vår kraft.
Hm??
Plutselig pollenallergi??
GjenopprettetMedlem
du skal gå ut å holde rundt ei bjørk samme dag som løvet spretter på den . da vil du bli kvitt den