Det var utrolig mange mennesker som hadde meldt seg på, slik at det måtte bli to grupper. Narnina er venninne av Hege og meg hadde virkelig stått på for å skaffe lokale og ordne med påmeldingslisten. En jobb som det bare står respekt av altså!

Hadde store forventninger til ” Gruppe – healingen” og
i bakgrunnen var det rolig meditasjonsmusikk, og Runar satte seg. Fortalte kort og godt hva som ville foregå, og hvordan vi skulle forholde oss.
Satt i grunnen godt i stolen, og med øynene igjen. Det eneste jeg hørte var den stille musikken, og jeg så for meg vannet med vanndråpen som faller. Merkelig nok hadde jeg ikke tanker som fløy hit og dit. Det var bare og være i den universelle energien.

Jeg kjente formelig en intens varme på venstre hofta mi. Den har vært plagsom i flere dager. Lenge var varmen der. Så begynte hendene mine å prikke, det ble brennhett. Jeg kjente et lett trykk i brystkassen, og så skikkelser framfor meg. Følte at noen passet på.
Jeg sendte en tanke om at det var helt ok. Skikkelsene forsvant og det kom en lyssøyle. Helt rundt, og skinnende hvitt. En hvit snor fra himmelen og ned i denne hvite sirkelen.
Mens jeg var fokusert på det, så kom det en kjølig bris rundt meg og spesielt føttene. Lysvesen var tanken som dukket opp. Det var helt ubeskrivelig, det må oppleves.

Runar snakket igjen, og nå skulle vi stå. Det som kunne skje var at vi kunne bli tøyd hit og dit, eller legge oss på gulvet og kunne bli justert. Vi skulle stå med armene langs siden. Bena litt fra hverandre. Om vi følte for det så kunne vi sette oss om vi ville. På nytt lukket vi øynene, og den hvite sirkelen med søylen kom. Jeg kunne ikke stritte i mot, men kroppen ble strukket til side, flere ganger. Følte at jeg var på tur til å falle rett framover. Kroppen bøyde seg fram, men jeg ble puffet vennlig tilbake. Slik var det en stund. Jeg følte det tryggest å sette meg i stolen. Og la armene langs siden, og hodet bøyd. Nakken ble justert. Det føltes slik. Nå ble den hvite sirkelen borte, og jeg ser en blå sky kom. Jeg ble helt inntullet i denne blå/lilla boblen, og det var så fint.
Ble helt lei meg da Runar snakket igjen, og det hele var over for denne gang! Etterpå fikk jeg vite av datteren min at det var en person som gråt, men det hørte ikke jeg!
Dagen etter ” gruppe – healingen” gikk jeg en lang tur på en halv mil. Det rare var at jeg kjente ingenting i hofta som har plaget meg i flere år!
Jeg hadde en liten tur noen dager senere hvor jeg skulle på konferansetime på skolen, været var fint og jeg valgte å gå. Heller ikke da kjente jeg noe.
Onsdagen var det dårlig vær her, mildt og regn. Når været er slik er jeg bestandig verkefull, blir værsyk og får migrene.
Det merkelige var at det verket ikke i kroppen, men på ettermiddagen kom migrenen min. Jeg så for meg at nå ble det hodet i do resten av dagen. Jeg ble satt ut et øyeblikk, men så tenkte jeg på det Runar hadde sagt at vi selv kunne koble oss på denne universelle energien. Som sagt så gjort, innen 1 ½ time etterpå var migrenen borte. Jeg spiste middag og sov ca 1 time i godstolen min, og i dag har jeg vasket og ryddet hus. Formen er helt fin!
Tusen takk, Runar dette var virkelig topp!