Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Jeg leter etter metoder, holistiske teorier og ideer omkring helbredelse av virusinfeksjoner. Virus-gåten forfølger meg. Hva slags vesener er dette?

I den konvensjonelle medisinske litteraturen finnes det stortsett spesialiserte artikler til isolerte problemstillinger. Har dere noko anna?
GjenopprettetMedlem
Alt er levende - fra det største til det minste. Mikrobiologi. Biokjemi. Det er en del av oss. Vi må ha riktig pH i kroppen og "de rette"tankene i hodet balanse.

Svarthyll hjelper virusinfeksjoner og teatree.
SEO Crawler
sjekk ut hulda clarks metode. hun hevder all sykdom har utgangspunkt i parasitter og/eller forurensing.

bruker urter, kurer og en "zapper" (et lite apparatur med lave strømfrekvenser) for å rense organismen.

det tar tid, og krever en viss ..."rigiditet" for å få effekt.  det lille jeg har prøvd tyder på at det kan være et godt alternativ. 

dr. clark hevder blant annet at en rens av lever vil lette/helbrede de fleste symptomer.

men sjekk det ut sjøl, jeg kan ikke nok om det. 

jeg synes hulda clarks metode er spennende, men at det til tider kan bli litt "dualistisk"  (med f.eks enormt forstørrede bilder av parasitter, som selvfølgelig ser ut som noen skikkelige smådjevler  :icon_twisted:)

en som er dyktig og hjelpsom og formidler disse ting heter mona stuve.

lykke til!
GjenopprettetMedlem
Bruk krekklingsaft,det er bare helt fantastisk :wub:
Anonymous
Takk, dere tre!
Den som venter, får svar...
Anonymous
Svarthylle-bær kan iallefall jeg gå god for. Fås kjøpt på helsekost som ekstrakt. Har tatt knekken på mine uønskede virus flere ganger. Svarthyll ble mye brukt av kloke koner (hekser) før i tiden til å kurere både det ene og det andre...
GjenopprettetMedlem
Det å gjøre kroppen basisk er nevnt i et tidligere innlegg. Det har jeg god erfaring med. Ta for eksempel Chlorella eller Green Magma. Begge fåes tak i på helsekostbutikker. Det sies også at når kroppen er basisk er de beste betingelsene til stede for åndelig aktivitet. Man kommer i balanse i kropp og sjel.

Mvh Stridshjelp
Nutch/CVS [Bot]
Et virus er informajon som forplanter seg selv.
Hjelper det?
GjenopprettetMedlem
Bruk brannmur.Eller virusskanner og slett viruset.Hun spør om hvilket "program"som virker. :innocent2:
GjenopprettetMedlem
"Masha":

Jeg leter etter metoder, holistiske teorier og ideer omkring helbredelse av virusinfeksjoner. Virus-gåten forfølger meg. Hva slags vesener er dette?

"ørnen":

Bruk brannmur.Eller virusskanner og slett viruset.Hun spør om hvilket "program"som virker. :innocent2:

I den konvensjonelle medisinske litteraturen finnes det stortsett spesialiserte artikler til isolerte problemstillinger. Har dere noko anna?

"ørnen":

Hallo! Programmer mot levende vesener. Jeg så jo i avisen for et par uker siden at mobiltelefoner var bakteriebomber, så kanskje det hjelper med en brannmur  :eusa_doh:  :icon_cool:
Anonymous
Informasjon som forplanter seg selv - ja, det er ett av disse tilsynelatende enkle definisjonene som rommer et helt mysterium.
Det hjelper siden det beskriver spennevidden av problemet på en elegant måte, gååja.
GjenopprettetMedlem
Om all sykdom var utryddet,hva kom da? :wub: