Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hvor skal jeg begynne

Vel jeg er født med kronisk mellomørebetennesle...... og dette har jeg slitt med siden, måtte begynne med høreapparater i slutten av 9 klasse ( som jo er en del år siden ) dette pga. av alle ørebetennelsene, rett og slett slitasje på mellomørene. Også ble jeg gift og ble voksen, og hørselen min ble noe forverret. Deretter fikk jeg hjernehinnebetennelse som resulterte i en reduksjon på 40 % av den lille hørselen jeg hadde.
Og måtte gå med andre høreapparater, noen som var sterkere. Og i hele denne perioden og frem til ca 1 1/2 år siden så har jeg hatt mellomørebetennelse ganske hyppig sådan. Med en uke med og en uke uten...... slitsomt JA.

Men så traff jeg en lege som sa han kunne hjelpe, og han opererte meg da, og reslutatet er en sterk bedring hørselen, så bra at jeg nå går uten høreapparater. Men så kommer det som jeg er sååå lei av.

Og det er at jeg stadig har mellomørebetennelse på begge ørene samtidig. Og nå er jeg så lei,. lei den dritten sorry altså....... men i en alder av 38 år, det vil si at jeg har holdt på med disse øra i godt over 37 år og 9 mnd. så nå er jeg lei.

Så nå tenkte jeg at nå er det nok, orker ikke mer jeg. Så kom jeg til å tenke på denne debattsonen er her inne på Sjamansonen og emne Healing. Jeg trenger hjelp ? fjern haling eller en bønn:

Jeg heter Trine Lise Holberg Møller, født 23.10.67. Og jeg bosatt på Jeløy ytterst i Oslofjorden.
Og jeg vet at det vil hjelpe, enten sånn eller slik.
Og vil takke så meget for all hjelp som kommer.
Har du noen spørsmål så er det bare å sende en melding.......
Hilsen nutta
GjenopprettetMedlem

ser nå at denne skulle ha vært lagt frem inn under healing uff da

vel nå er den her....... håper at det går greit. Noen ganger har jeg lyst til

men gjort er gjort.

Anonymous
Jeg har, etter beste evne, sendt healing med bønn til deg også i kveld.
Anonymous
Jeg leste om ørene dine sent igår natt. Så fikk jeg ikke sove inntil fuglene begynte å synge og kvitre utenfor. Da ønsket jeg at du skulle kunne høre denne kvitringen uten smerte eller hørselsplager. Nå så jeg en gylden ørn sveve foran azurblå himmel. Den var kommet for å hjelpe deg. Etter det sovnet jeg.
Ønsker deg alt godt - hjertelig hilsen fra Masha
GjenopprettetMedlem
Takk for varme ord og gode ønsker. Jeg hører greit jeg nå, men har veske i mellomørene mine, det er det som sliter på meg mest.

Når det gjelder å få med seg lyder så må jeg jo si at det å høre igjen,..det var en flott opplevelse, fugler, vannet som slår inn mot steinene. regnet som plasker på ruten og gleden over høre latter, så opp i alt det "onde" så er jeg så uenndelig takknemelig for at jeg har fått igjen hørselen min.

Og i november i år så skal jeg opperere det andre øret og da vil jeg få en større lyd opplevelse...

Anonymous
Kjære nutta,
Hvilken fantastisk opplevelse det må være å høre igjen!
Jeg sendte deg healing i går kveld,
gode tanker og ønsker til deg.
GjenopprettetMedlem
Jeg er verken sjaman eller healer, men hvis gode ønsker fra et medmenneske som vil deg vel kan hjelpe, får du så mange du vil fra meg. Selv har jeg en medfødt hørselssvekkelse, som gjør at jeg går glipp av mange av de fantastiske lydopplevelsene naturen har å gi. Men det er nå ikke verre enn at da jeg gikk en tur i skogen på sydspissen av Jeløya for to uker siden hørte jeg en masse fuglelåter som jeg ikke kjenner her nordfra. Og så den grønnfargen i løvskogen---- Alle steder har sin sjarm sies det. Det gjelder definitivt også Jeløya!
GjenopprettetMedlem
Vet ikke hvordan man healer enda, men velsigne deg .
Håper det går bedre i fremtiden

Anonymous
Tar deg med i min daglige meditasjon og renselse. Enhver burde få muligheten til å kunne høre stillheten - for det går an. Det er en helt annen "stillhet" enn den man opplever ved nedsatt hørselsevne.
Hilsen en som engang hadde nedsatt hørsel lenge etter et slag, men som fikk mulighet til å høre stillheten igjen, en vidundelig gave til oss mennesker.
GjenopprettetMedlem
Kjære Nutta,
i min vandring i natten jeg tar deg med
og håper jeg kan gi deg
det du trenger.
Mitt ytterste gjør jeg
sjøl om det ikke er rart,
men bedre enn ikkno
er alt har nå jeg erfart