Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Under en reise, kom plutselig kolibrien, så vakker der den sto stille i luften, mens den flakset med vingene. Den ville fortelle meg noe.
Jeg har forstått at jeg har evner innen healing, å har bedt om veiledning om dette, da jeg ikke har peil. Jeg vet bare at jeg har det i hendene, de få jeg har prøvd, kjenner varmen og strålen fra hendene mine. Men jeg aner ikke hvordan gå frem. Så jeg ba om veiledning som sagt.
Dette fikk jeg frem om Kolibrien:
Hummingbirds's Wisdom Includes:
Ability to heal by using light as a laser from mouth
Endurance over long journeys
Ability to fly into small places to heal
Joy
Happiness
Love
det er denne setningen jeg lurer på betydningen av. Noen som vet? Har det med ord å gjøre? Eller at jeg skal visualisere lys fra munnen og på personen?

Anonymous
Det eneste jeg kan si om Kolibrien slik jeg kjenner den, er at det er en liten fugl med et stort hjerte

Jeg kaller den for en hjertefugl, for under healinger har den kommet med sin hjertegode varme og konsentrert seg om hjertet til de som trenger det. Det er lys, glede, kjærlighet, harmoni og en lett atmosfære , som er den energien Kolibrien kommer med.
GjenopprettetMedlem
Mouth betyr også: Inngang, åpning og munning.
Men hvorfor ikke samtale healing / terapi, det kan jo være noe for deg.
Om en Kolibri flyr inn i ditt liv kan det indikerer et behov i deg for å fullføre en spesiell lærdom
i deg selv som du har fornektet.
Ellers så tenker jeg om kraftdyr, hva står dyret for? Hva egenskaper har dyret?
De egenskaper vil dyret styrke deg i..
En Kolibri kan jo fly raskt, fly baklengs og ta raske vendinger. Den styrker deg i å ta raske avgjørelser og kanskje ta helomvendinger
i dine meninger.. Føl på dette og se hva som stemmer..
Den har som Fønix sier et stort hjerte, og det vil styrke ditt hjerte i avgjørelser etc..
Samin

GjenopprettetMedlem

Takk for tips.
Jeg så kolibrien under en fjernhealing jeg prøvde meg på, da en spurte om jeg vill prøve. Har klart det en gang tidligere, på denne personen. Men nå om dagene har jeg visst ikke så mye jeg skulle sagt selv på reisene mine. :o
Når jeg skal meditere over noe, så havner jeg alltid et helt annet sted. Også under denne fjernhealingen. Det var ikke snakk om at jeg fikk utføre dette nå. Å tenkte at jeg fikk bare la det være, å se hva de ville.
Jeg sto på en bred grusvei, å da kom denne kolibrien ut av skogen på høyre side. I horisonten så jeg fjell som var blåsvarte. Å foran meg, en inngang i fjellet. Inni fjellet fikk jeg en stor hvit lysende kule lagt i hendene. Denne forsto jeg som at jeg måtte legge pent ned på grottegulvet, å så gå inn i det hvite lyset. Med det greide jeg ikke gitt. Når jeg skulle konsentrere meg om dette, ble kulen borte. Så jeg gjorde vel feil.
Jeg så også en tipi, men uten skinn. Bare treskjelettet sto der. Inni der lå det en bjørneunge. Dette tolker jeg som at jeg har begynt på barneskolen for å begynne læren om healing, ettersom bjørn står for det. Tipien er jeg usikker på.
Også usikker på om jeg nå er helt på vidda igjen :razz:
Anonymous
Hei Silva!
Det med å havne på helt andre steder og gjøre andre ting enn det du selv mener du skal, er no som jeg også stadig vekk opplever. Jeg trøster meg selv med at det sikkert er en mening med det. Jeg er sikker på at hvis det er meningen at jeg skal hjelpe noen eller finne ut av noe, så blir jeg ledet dit uansett. Jeg husker en gang jeg skulle ta en fjernhealing, da endte jeg opp med å gi healing til en helt annen person, som jeg var blitt forespurt og hjelpe. Det viste seg da at denne personen hadde mye større behov for hjelp enn den som egentlig skulle ha healingen. Vi kan vel si det slik at vedkommende hadde behov for "øyeblikkelig hjelp"...
Ellers synes jeg du tolker dine opplevelser veldig bra. Og hvis du er " på vidda ",
da er du muligens på rett plass.

GjenopprettetMedlem
Healing fra munnen kan foregå på flere måter. Det første som falt meg inn er overtonesang og strupesang. På samme måte som tromma gjennom sine vibrasjoner virker healende, vil sang også ha denne effekten. Jeg har hørt om healere som synger spesifikke toner til spesifikke chakra.
En annen måte kan være ordene du bruker. Kanskje kan du kanalisere, og gi mennesker som kommer til healing de rette forløsende ord med på veien.
Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
Jaha....

Takk Stridshjelp. Alle tips mottat med takk! Kanalisering har jeg aldri prøvd meg på. Aner ikke hvordan gjøre det. Sangstemme har jeg vel ikke, tror jeg. Men det er vel ikke meningen heller

Får håpe det kommer en veiledning på dette også!