Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Er nyskjerrig på Thetahealing!
Har det noe til felles med Silva-metoden…? Der man visualiserer på alfa nivå…, eller var det beta…?
Har forsøkt Silva-metoden, på egen hånd vel å merke, men da bare sovnet jeg…

Noen her som kan forklare litt om teknikken for hvordan man setter seg inn i theta, ( samme bølge som søvn)
uten å sovne….? Og hva man gjør der...?
GjenopprettetMedlem
Thetahealing kan du lære på kursene til Rune Heivang - husker ikke nettadressen. Den er "funnet opp" av ei som heter Vianna Stibal (?). Men etter som jeg forstår så ligger det ganske nært sjamanismen. Man reiser opp til oververden. Det ligner veldig på den artikkelen som Ailo har skrevet på forsia: Healing fra det høyeste.
Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
...Info om thetahealing på
www.inkamedisin.no...jeg har tatt kurset og anbefaler det på det varmeste. Teknikken er ikke den samme som benyttes i Silva-metoden. Kort fortalt " du samarbeider med "det høyeste" (du er da på theta-nivå)...enkel og vanvittig bra teknikk...jeg bruker den daglig...men som sagt gå inn på anbefalt nettside og få teknikkene nøyere beskrevet...

GjenopprettetMedlem
Takk for info, dere!
Sitat fra Incamedisin.no
Albert Eistein forstod at når han kunne forandre hjernebølger kunne han komme frem til helt andre svar enn det som folk flest vil si er normale - det er slik genier må tenke for å kunne finne geniale svar. Han gjorde dette ved å visualisere at han red på en lysstråle ut i universet. Det er sånn vi også jobber med Thetahealing, vi visualiserer at vi går opp over vårt eget hode som en lysball helt til vi kommer til "skaperen av alt som er", det er herfra vi kan utføre healinger som er utenfor det rasjonelle og det som vi tenker er normalt.
Det er det nærmeste jeg kunne finne ut om teknikkene….. om jeg ikke melder meg på et kurs…. ( dessverre tillater ikke økonomien dette for øyeblikket)
Er det bare de som har oppskriften?
GjenopprettetMedlem
Sitat :Ved å bli en observatør i universet, blir vi ett med den magiske kraften som noen kaller GUD. Ved å lære å gå raskt inn i theta-hjernebølger kan vi ta del i denne kraften av “universets område av totale muligheter”, manifestere et magisk liv og være vitne til noen av de kraftigste, enkleste og vakreste healingteknikker som verden har sett... - fra
www.inkamedisin.no
...Du har helt rett "sjelevenn" at oppskriften på thetahealing ikke står på inkamedisin.no. På kurset får vi Vianna Stibal's bok "go up and work with god"...der står oppskriften ihvertfall...det er materiale fra boken vi jobber med på kurset.
Fant denne linken på amazon.com der du kan få kjøpt boken. Den er forøvrig meget lettlest :
http://www.amazon.com/s/ref=nb_ss_b/102 ... x=9&Go.y=8
Når det gjelder amazon.com så har jeg bestilt både musikk, filmer og bøker derfra...og er veldig fornøyd...ellers så har Vianna Stiball egen nettside :
http://www.thetahealing.com/ 
GjenopprettetMedlem
Hjertelig takk, Geronimo!!!
Du gav meg det jeg ville ha!

GjenopprettetMedlem
...jepp, jeg gjør absolutt alt for å tilfredsstille en kvinne

GjenopprettetMedlem
Hmmmm..... eller mmmmm..... ?

Er du langt herfra...?

GjenopprettetMedlem
He he..

Nå rører jeg til denne tråden også.....
GjenopprettetMedlem
Har praktisert Thetahealing en stund nå, og denne healingteknikken har uten tvil forandret livet mitt...
Forøvrig trur jeg denne healingnøkkelen ligger nedlagt i oss alle, men er effektivt slettet gjennom maktmonopolene til de store religionene...
Skaperen Av Alt som Er er en strålende og naturlig samarbeidspartner...
hilsen kariw