Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
SEO Crawler
Jeg har mottatt fjernhealing flere ganger de siste årene, og også fått andre former for healing (i samme rom)
Det har mange ganger vært utrolig flotte opplevelser. Det har som regel vært det.
I det siste har jeg blitt fascinert av ulike frekvenser, eller små forskjeller i energiene. "Små" viser helst til at det er et subtilt felt, en mer erfaren energiarbeider ville kanskje si det var store forskjeller.
De siste par ukene har jeg ved et par anledninger fått en veldig høy og ren energi, nærmest "sildrende" inn. Det føles så uanstrengt, men jeg vet ikke hva avsenderen gjør. Jeg har ikke fått bekreftelse, men jeg mistenker en god venn som befinner seg i en høy tilstand. Dvs en som er i jevnlig og dyp kontakt med seg selv, sin kjerne. (Jeg kommer ikke til å oppgi noe personalia, da jeg mistenker min venn for å ha mange jern i ilden.)
Alt dette får meg til å tenke på den gamle kirkesalmen (bær over med meg kjære teleterkj..

)
"kjærlighet fra Gud, springer like ut, som en kilde klar og ren". (

!)
Så det tror jeg er standarden å forsøke nærme seg. En uanstrengt, hjertevarm enhet, hvor de høyere verdener fungerer som "satelitter" og sender/mottaker er mer som parabolantenner.
Mye øving gjenstår, men for en gave å kunne gi andre!
Stå på folkens, alt godt ønskes!
Anonymous
jeg synes du får fram et godt budskap her for meg finnes det en gud i oss alle som forbinner oss fra hjerte til hjerte ren ubetinget kjærlighet til oss selv og andre enheten - altet hjerte klem fra Bast
GjenopprettetMedlem
Takk for et fint og interessant innlegg, Torstein! Tillat meg et par spørsmål og en kommentar:
"torstein":
I det siste har jeg blitt fascinert av ulike frekvenser, eller små forskjeller i energiene.
Som jeg har antydet i et annet innlegg så er det ikke mange begreper det vrøvles så mye med som
frekvenser, også her i S-sonen. Det er ikke sikkert at
du er på så ville veier, men jeg ville gjerne vite hva
du mener med ordene
frekvenser og
energier? Hva er
dine definisjoner?
"torstein":
Alt dette får meg til å tenke på den gamle kirkesalmen (bær over med meg kjære teleterkj..
)
"kjærlighet fra Gud, springer like ut, som en kilde klar og ren". (
!)
Måtte sjølsagt sjekke om det var skrevet riktig av; det ser riktig bra ut, og som belønning får du her hele teksten pluss avspillbar melodi (NOS betyr Norsk salmebok, legg merke til nummeret):
http://www.orkdalsmenighetene.no/vigsel ... nos669.htmAnonymous
Denne sildringen har jeg sammenlignet med når det "kiler i magen", bare at det kjennes over hele kroppen (ja, som en kilende sildring).
Nesten som en "mild orgasme" som beveger seg gjennom energibanene!

SEO Crawler
en mild orgasme, hehe, kan jo være en fin avveksling til de mer massive jordskjelvene
(call me, darling!

:eusa_liar:)
Tja, frekvenser, energier... Passopp! (

)
Vi kjenner alt gjennom kroppen. Når vi har øvet opp en viss grad av indre stillhet kjenner vi gjennom kroppens forlengelser (nei, kira..

), energifeltet, vår "sone" rundt kroppen. Alt som har varme avgir varme, vi er 37 grader, så et visst felt må det vel være rundt oss. Men vi er lagd av mye mer enn kun varme.
Det å øve opp sensitiviteten til å merke dette er igjen intimt forbundet med lytting, som påpekt av flere her mange ganger. Lytting er nøkkelen inn til stillhet.
Alle ting er både materie og energi, alt inneholder livskraft, "life force" som kinerserne sier (dubbet og klar til spark)
Healingenergi kan formidles gjennom å manipulere med denne kraften, f,eks gjennom pust og bevegelser å samle opp et overskudd og deretter fokusert utløse denne energien mot et individ. Eller man konsentrerer seg om en person, føler en forbindelse psykisk og gjør healing ved intensjon og konsentrasjon alene
Den healingen som jeg forsøkte å skildre i trådens første innlegg er mer uanstrengt enn disse sistnevnte måtene. Den kommer fra erkjennelsen og
erfaringen av at alle ting er ett, og fra en slik tilstand i et høyt bevissthetsplan så er det som man "leder velsignelsene", styrer gulltrådene mot en person. Dette er en sterk healing siden den i liten grad er preget av strev, jobb, manipulering med livskraft, og siden den mentale konsentrasjonen er så uanstrengt og uten ego... så kjennes den veldig "ren" for mottakeren, den kommer fra et felles kjernepunkt, fra himlene som er i oss alle, og er i liten grad preget av healerens personlighet..
Men når alt kommer til alt er jeg tilnærmet en novise i dette, så jeg føler at det kunne vært uttrykt bedre. (Dette er dessuten en god innstilling til å lære mer.)
Frekvenser er et ord som kanskje først og fremst forbindes med radio. Søk på ulike frekvenser så finner du ulike kanaler. Eller tv. Akkurat som kvaliteten på det vi finner på radio og tv, og ikke minst virkningen det har på hver av oss, er ulik, slik er det og med ulike typer tankegods, emosjonelle tilstander, mat og ernæring etc. Så da finnes det vel frekvenser for ulike healingenergier også, hvor avsender, "teknikk" etc etc spiller inn
Tomhet er form, og form er tomhet. Materie er energi og energi er materie.
Energy goes where intention flows