Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
På fredag morgen satt jeg på bussen på vei til jobb. Som mange ganger før om vinteren, når det er virkelig kaldt, hadde jeg noen kraftige smerter i høyre skulder og albue. Noen minutter var jeg inne på å hive i meg noe smertestillende straks jeg kom på jobb, men så slo det meg en tanke, at jeg kunne be et eller flere av kraftdyrene mine om hjelp. Jeg har aldri bedt dem om healing før, men det er virkelig verdt et forsøk, de har gjort alt annet jeg har bedt dem om hjelp til.
Mens jeg satt der på bussen ba jeg kraftdyrene mine om å komme, og som vanlig kom ørnen med en gang (den har vært med meg lengst og kommer alltid først). Jeg ventet litt på de andre, men da ingen av de andre kom, spurte jeg ørnen om den kunne være behjelpelig med å heale skulderen og albuen min, og det ville den. Jeg ble sittende en stund å motta, før ørnen sa at det antageligvis ville gå en liten stund før jeg ble helt bra. En times tid etter at jeg var kommet på jobb var det ikke lenger noen smerter.

Det er fantastisk hva kraftdyrene kan hjelpe meg med hvis jeg bare spør.
Anonymous
Ja, vad bra - Vilken fin kontakt du har med kraftdyrene dina.  :wub:

Att opprettholde en god kontakt med krafdyren även vid åndeligt inaktiva perioder, gör att det bara är att sätta igång reisene när som helst. Visst föles det godt att ha denne kontakten?! Jag har själv aldri bett kreftdyren om just healing, men dog om stötte... og jag har alltid fått stötten när jag behövt det.

Har du opplevet att visse kraftdyr, kommer og går?
Att visse stannar nästan hele livet og andra kommer av en anledning... med en oppgave, endast (kun?) för en tid?
Anonymous
Ja, det er virkelig fantastisk med hva kraftdyrene kan hjelpe til med.  :wub:
De kommer under reiser, healinger. Litt pussig, men jeg har opplevd at kraftdyret til ei god vennine av meg har kommet til meg enkelte ganger. Da vet jeg at hun trenger til støtte, så jeg sender henne litt healing eller jeg ringer henne.
Anonymous
"Fønix":

jeg har opplevd at kraftdyret til ei god vennine av meg har kommet til meg enkelte ganger

Det var min dotter också med om - att en annan persons kraftdyr kom till henne.
Det var på min dotters 1:a trommereise. Vi var ute i skogen med 4 andra og min dotter hade en opplevelse av en grävling. När hon fortalte om grävlingen, sa min vännine att grävlingen var hennes kraftdyr.
Generöst!  :wub:
GjenopprettetMedlem
"Lie":

Ja, vad bra - Vilken fin kontakt du har med kraftdyrene dina.  :wub:

Att opprettholde en god kontakt med krafdyren även vid åndeligt inaktiva perioder, gör att det bara är att sätta igång reisene när som helst. Visst föles det godt att ha denne kontakten?! Jag har själv aldri bett kreftdyren om just healing, men dog om stötte... og jag har alltid fått stötten när jag behövt det.

Har du opplevet att visse kraftdyr, kommer og går?
Att visse stannar nästan hele livet og andra kommer av en anledning... med en oppgave, endast (kun?) för en tid?

Jeg har opplevd, inntil nå må jeg si, at jeg har hatt et kraftdyr som har vært der hele tiden. Det er ørnen, den har vært med meg i 17-18 år. De siste årene, etter at jeg har begynt å gå videre på "denne" veien har det kommet til noen flere. Et kraftdyr kom og var med meg i noen måneder, og når jeg hadde gjort det som det ville var det ikke der lenger. Før det forlot meg sa det at det kanskje ville komme tilbake senere, men at det ikke var sikkert. Et annet kraftdyr som har vært med meg et par år nå, kommer noen ganger når jeg kaller på kraftdyrene mine, andre ganger ikke. I tillegg har jeg et kraftdyr, en ulv, som er et felles kraftdyr for meg og min kone. Det kommer som regel bare når vi er sammen, spesiellt når vi er ute i naturen, men jeg har hatt en veldig spesiell opplevelse med det kraftdyret alene også.

Det er egentlig veldig fint å kunne kommunisere med kraftdyrene i hverdagen. Jeg gjør det så ofte som mulig. Hvis jeg er litt stresset i arbeidssituasjon eller noe lignende, prøver jeg så godt som mulig å finne meg noen minutter for meg selv, der jeg kan kommunisere med et eller flere av kraftdyrene mine. Ofte er de minuttene nok til å få meg "ned på jorden igjen" i fht en tøff hverdag.
psbot [Picsearch]
Det syns æ e viktig, å bruke kraft dyrene, med alt det medfører, i hverdagene også. Sånn opprettholder man kontakten, og kraftdyrene føler seg som en viktig del av ditt liv.
Flott at du ba om healing, og at du faktisk fikk det. Det sier jo litt om kraften.