Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
FAST Enterprise [Crawler]
Det var en her inne som spurte om fjernhealing virker. beklager at jeg ikke husker hvem det var :icon_redface: :o Det jeg vil fortelle, er at for en stund siden ba jeg om hjelp til fjerhealing til min samboer her inne. Mange snille sjeler sa seg villige til det. Det tok tid,men vet dere hva, de to siste dagene har ikke han hatt så mye smerter og humøret er blitt bedre. Jeg vil benytte anledningen til å takke dere som ga min samboer fjernhealing :wub: Dere er noen engler :wub: :innocent2:
Kjempeklem fra Kristine :wub: :wub: :wub:
Anonymous
Vad bra! Jag undrade just om det blitt noen förändring.
GjenopprettetMedlem
Så bra Kristine...
nå ble jeg glad  :)

:innocent2:
GjenopprettetMedlem
:biggrin: javisst virker det!  :eusa_dance:  :respect:
GjenopprettetMedlem
Klart det virker, har mange eksempler på det både når det gjelder meg selv og andre. For eksempel har jeg i det siste slitt med hjernerystelse og vond rygg etter fall på glattisen, i følge legen min skulle jeg ha vært inne på sykehuset. For legestanden er det en gåte at jeg klarer å gå oppreist etter det fallet, men "heldig" som jeg er, kjenner jeg noen som sender meg healing i ny og ned, og det gjør at jeg holder meg på beina og uten smertestillende. Så at healing virker er jeg villig til å skrive under på.  :wub: